حملات شدید توهین آمیز تیم سایبری گروهک تروریستی کومله به پیمان حیدری بخاطر انتقاد از عوام فریبی در ماجرای آتش سوزی جنگل های مریوان

آکام نیوز: در پی انتقاد پیمان حیدری فعال سیاسی و رهبر گروه موسوم به آخیز کورده واری، از سواستفاده گروهک های تروریست کردی از ماجرای آتش سوزی جنگل های مریوان، تیم سایبری گروهک تروریستی کومله، سیاست تخریب و ترور شخصیتی پیمان حیدری را در پیش گرفت.

به گزارش آکام نیوز، از زمان شروع آتش سوزی های مشکوک جنگل ها و مراتع مریوان، تیم سایبری گروهک تروریستی کومله دست به تبلیغ گسترده و مانور روی این موضوع زد و با انتشار تصاویر حضور هواداران اجیرشده خود در میان دود و آتش، سعی کرد به مخاطب القا کند که هواداران این گروهک، در حال مهار آتش هستند و دولت اقدامی انجام نمی دهد!!

پیمان حیدری فعال سیاسی با انتقاد شدید از این عوام فریبی ها، اعلام کرد که این گروهک ها در حال سو استفاده از شرایط با هدف اسطوره سازی و قهرمان سازی از نیروهای خود هستند تا به زعم خود ماجرای درگیری درون گروهی در کومله که منجر به قتل دو پیشمرگ کومله شد را به فراموشی بسپارند.

در پی انتقادات صریح پیمان حیدری از این اقدامات عوام فریبانه گروهک های تروریست کردی از جمله کومله و پخش ویدیوی پیمان حیدری در آکام نیوز، تیم سایبری گروهک تروریستی کومله دست به تخریب و ترور شخصیتی پیمان حیدری زد.

گروهک تروریستی کومله سیاست همیشگی خود در قبال منتقدان را اجرایی کرد؛ مزدور و خائن خطاب کردن منتقدان!

تیم سایبری کومله با الفاظ رکیک و غیراخلاقی پیمان حیدری را خطاب قرار داده و برای وی پرونده سازی کرده و او را منتسب به جمهوری اسلامی خواندند.

“قضاوت با افکار عمومی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا