خشم و عصبانیت گروهک تروریستی کومله از اعدام سارق مسلح و قاتل شهروند طلافروش سقزی!

آکام نیوز: صبح روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲، حکم قصاص نفس غلامرضا مروتی معروف به شورش در زندان مرکزی سنندج به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش آکام نیوز، پرونده این قاتل مربوط به سال ۱۳۸۸ است، ۱۳ آبان ۱۳۸۸، شورش مروتی سارق مسلح پس از سرقت طلاهای طلافروش سیار سقزی، وی را ناجوانمردانه به قتل رساند.

در نهایت متهم با تلاش پلیس آگاهی سقز پس از ۹ ماه فرار دستگیر و روانه زندان شد و پس از برگزاری جلسات مختلف دادگاه، متهم به قصاص محکوم شد و مدتی بعد این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شد.

به محض تایید حکم اعدام این قاتل مسلح که از ارازل و اوباش منطقه نیز محسوب می شد، گروهک تروریستی کومله با راه اندازی کمپین های مجازی تلاش کردند تا ضمن معرفی قاتل به عنوان یک شهروند کرد زندانی(گویی کسی به قتل نرسیده و این فرد برای جامعه خطرناک نباشد)! قاتل اعدام نشود!

گروهک تروریستی کومله بدون توجه به یتیم شدن چند کودک و فروپاشی بنیان یک خانواده، تنها به فکر نجات قاتل بود و این مسئله با واکنش های منفی از سوی مردم کردستان نیز روبرو شد.

در بیانیه گروهک تروریستی کومله تلاش شد تا به نوعی پروژه اغتشاشات اخیر نیز به این مسئله مرتبط شود!

در بخشی از بیانیه کومله کمونیستی آمده است؛

“این زندانی، پاییز سال گذشته و همزمان با انقلاب زن،زندگی،آزادی در جریان شورش زندانیان زندان مرکزی سنندج به سلول شایان سعیدپور و مصطفی سلیمی دو تن دیگر از زندانیان فراری منتقل شده بود”!

با این واکنش های عجیب کومله، شکی در این مسئله باقی نمی ماند که پروژه زن،زندگی،آزادی، در حقیقت پروژه ای برای نجات جان قاتلان مسلح و خطرناک بود و اگر این اغتشاشات به سرانجام می رسید، بدون شک، گروه هایی نظیر کومله، قاتلان خطرناک و ارازل سطح یک را در جامعه آزاد می گذاشتند تا ضمن ایجاد ناامنی، باعث ایجاد خوف و وحشت در بین مردم کردستان شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا