رکورد گینس توسط یک کودک ۱ ساله شکسته شد!/ وقتی کودک ۱ ساله عکس فواد مصطفی سلطانی را می بوسد و از او به عنوان یک رهبر یاد می کند!+عکس

آکام نیوز: ۲۸ مرداد سالگرد آزادسازی پاوه از لوث اشرار مسلح کومله و دمکرات است، روزی که به فرمان حضرت امام(ره)، برای پاکسازی کردستان از حضور گروهک های تروریست و تجزیه طلب، بسیج مردمی تشکیل شد و مردم کردستان دوشادوش نیروهای مسلح، به مبارزه با ضد انقلاب برخاسته و آنها را از کشور فراری دادند.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله نیز این روز را فراموش نمی کند و برای جبران مافات، در سالهایی که کمپ نشین هستند و نیروهایشان از ۱۰۰ الی ۲۰۰ نفر تجاوز نمی کند، در رویاهای خود اسطوره سازی کرده و از افرادی نظیر شوان و فواد و… برای خود قهرمان کارتونی می سازند.

متاسفانه شاهد هستیم هواداران و عناصر این گروهک جنایتکار از کودکان خود نیز برای تبلیغ بهره برداری می کنند.

همانطوریکه در یکی از این تصاویر ملاحظه می کنید، پدر هوادار گروهک تروریستی کومله، کودک ۱ ساله خود را تشویق به بوسیدن عکس فواد مصطفی سلطانی از بنیانگذاران گروهک تروریستی کومله می کند!

در زیر این عکس نیز نوشته شده؛ کاک فواد رهبر در قلب کودکان است! قربان این قلب پاکت بشوم(اشاره به کودک ۱ ساله) که عکس کاک فواد را در آغوشت گرفته و آن را می بوسی!

قضاوت با شما!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا