تودهنی مجری شبکه عربی الحدث به گروهک تروریستی پاک+ فیلم

آکام نیوز: شبکه عربی الحدث اخیرا و پس از هشدار آخر جمهوری اسلامی ایران به گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی برای خلع سلاح و اخراج از خاک اقلیم کردستان، گفتگویی با خلیل نادری سخنگوی گروهک تروریستی پاک(حزب آزادی کردستان)انجام داد. 
به گزارش آکام نیوز،  موضوع این گفت و گو توافق ایران و عراق بر سر خلع سلاح گروهک های تروریست کردی و انتقال آنها به غرب عراق بود، ناگفته نماند این موضوع در شبکه های دیگر عربی نیز بازتاب های گسترده ای داشت.
خلیل نادری در این گفتگو در کمال بی شرمی و وقاحت مدعی شد که اردوگاه آنها غیرنظامی است و تنها زنان و کودکان در این اردوگاه ها زندگی می کنند!
در همین حین، شبکه الحدث فیلمی از فعالیت های مسلحانه زنان و مردان در اردوگاه گروهک تروریستی پاک و آموزش نظامی به نیروهای این گروهک منتشر کرد و مجری الحدث با کنایه خطاب به خلیل نادری سخنگوی پاک گفت؛
شما که می گویید در مقرهایتان فقط کودکان و زنان هستند! اما دوربین ما تصاویر آموزش کار با سلاح و تمرینات نظامی از این مقرها را ضبط و منتشر کرده است!
سخنگوی پاک پس از این سخنان مجری الحدث، موضوع را عوض کرد و وارد بحث دیگری شد!
گفتنی ست گروهک های تروریست کردی اخیرا در تاکتیکی کودکانه مدعی شده اند که اردوگاه های آنها غیرنظامی است! این در حالیست که خود این گروهک ها هر ماه تصاویری از پایان دوره آموزش تروریستی و مسلحانه به نیروهایشان را منتشر می کنند و در شهرهای اقلیم نیز با سلاح در داخل خودروهای نظامی خود تردد می کنند و تمام نیروها در اردوگاه ها مسلح هستند!
شایان ذکر است ۲۸ شهریورماه آخرین مهلتی است که جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق و حکومت اقلیم برای خلع سلاح و اخراج گروهک ها از خاک این کشور داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا