نقاب واقعی از چهره مدعیان مبارزه برداشته شد/ کانال گروهک های تروریست کردی از مردم گدایی کرد!+ سند

آکام نیوز: یکی از مخاطبان کانال موسوم به ناسیونالیزم کردی، پیام احمد مرادی مدیر این کانال را که برای تک تک مخاطبان خود فرستاده را برای ما ارسال کرد.

به گزارش آکام نیوز، این مخاطب کانال مذکور در توضیح این پیام احمد مرادی نوشته است؛

من مدتها مخاطب این کانال بودم البته خیلی وقت بود متوجه دروغ بودن اخبار این کانال شده بودم تا اینکه چند روز پیش مدیر این کانال پیامی برای من و دیگر مخاطبان کانال فرستاد که در آن از ما پول خواسته بود!

مدیر این کانال که گویا بیکار شده و نیاز مبرمی به پول دارد مدعی شده که؛ برای سازماندهی جوانان انقلابی داخل کشور و فعالیت رسانه ای به پول زیادی نیاز دارد!

این در حالی است که اصولا هر کسی در تلگرام کانال یا گروهی ایجاد می کند، برای انتشار خبر، به تلگرام پولی پرداخت نمی کند پس این پول ها مستقیما به حساب مدیر کانال و برای امورات شخصی وی واریز می شود.

مدیر این کانال با وقاحت و بی شرمی کاسه گدایی در دست گرفته و به نام زن،زندگی،آزادی از مردم اخاذی می کتد.

وی خطاب به مخاطبان خود نوشته است؛

به اطلاع کردستانی های عزیز می رسانم، بعد از ۸ سال فعالیت رسانه ای، نیاز مبرمی به کمک مالی شما دارم.!

برای سازماندهی جوانان انقلابی و کار رسانه ای نیاز به کمک مالی دارم، احزاب و یا سازمان های کرددی و یا اشخاصی که توانایی مالی دارند در داخل و یا خارج از کشور می توانند برای ارسال پول به من با این آی دی تماس بگیرند!

این مخاطب کانال ناسیونالیزم کردی به آکام نیوز گفت؛

این آدمها خجالت نمی کشند؟ مدعی هستند برای رفاه مردم کردستان ایران مبارزه می کنند اما از همین مردم کردستان که خودشان مشکلات مالی زیادی دارند پول می خواهند؟ تا در خارج از کشور خرج خوشگذرانی و عیاشی های خودشان کنند. وقاحت و بی شرمی تا این حد؟!

به مردم عزیز کردستان هشدار می دهیم مراقب این سودجویان فرصت طلب باشند، این پول ها صرفا صرف امور شخصی و خوشگذرانی خارج نشینان می شود لذا هیچ پولی به حساب این افراد کلاهبردار واریز نکنید.

پیش از این نیز آکام نیوز از کلاهبرداری گروهک تروریستی کومله که در سازمانی موهوم بنام هانای روژهه لات از مردم اخاذی می کردند، گزارش هایی منتشر کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا