در حاشیه فراخوان اعتصاب در کردستان/ چرا گروهک های تروریست کردی ۲۵ شهریور روز تعطیل رسمی را برای اعتصاب انتخاب کردند؟!

آکام نیوز: گروهک های رانده و طرد شده کردی که قدرت حل مشکلات عدیده داخلی خود را ندارند، برای خودنمایی و ابراز وجود، باز هم دست به دامان مردم کردستان شده اند.

به گزارش آکام نیوز، گروهک های تروریست کردی در فراخوانی عجیب روز ۲۵ شهریور را بعنوان فراخوان عمومی اعتصاب در کردستان اعلام کردند!

اما چرا گروهک های کردی ۲۵ شهریور را برای به اصطلاح اعتصاب عمومی در کردستان و ایران انتخاب کرده اند؟!

۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران یک روز تعطیل است!

۲۵ شهریور تعطیل رسمی است و بطور معمول در این روز مردم در بازار حضور ندارند و در چنین مناسبت هایی اصولا مغازه ها تعطیل بوده و بازار نیز تعطیل رسمی است!

لذا گروهک های فرصت طلب که دیگر بطور کامل از مردم ناامید شده اند، به زعم خود با زرنگی روزی را برای اعتصاب انتخاب کرده اند که بازار تعطیل بوده و مردم نیز در مسافرت به سر می برند، )از بعد از ظهر روز ۴ شنبه تا روز یکشنبه پایان تعطیلات رسمی(

تروریست های تجزیه طلب نیز با علم و آگاهی به این مسئله، چنین روزی را برای اعتصاب انتخاب کرده اند تا در روز تعطیلی، از مغازه های تعطیل، فیلم و عکس گرفته و آنها را در سایت ها و شبکه های خود بازنشر کنند و جوامع بین المللی را نیز فریب دهند تا همه باور کنند تعطیلی مغازه ها در روز تعطیل رسمی در کشور بخاطر فراخوان اعتصاب گروهک های تروریست کردی بوده است!

“قضاوت با افکار عمومی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا