در اعتراض به بی توجهی گروهک تروریستی کومله به سرنوشت ۴ پیشمرگ جاسوس کومله – موساد، مولود یوسفی دایی تروریست پژمان فاتحی استعفا داد

آکام نیوز: مولود یوسفی معروف به مولود کامیاران از کادرهای قدیمی گروهک تروریستی کومله و دایی پژمان فاتحی(یکی از ۴ پیشمرگ کومله که به جرم اقدام برای انفجار تاسیسات اصفهان به نیابت از موساد دستگیر شده است) در اعتراض به بی توجهی گروهک تروریستی کومله نسبت به سرنوشت خواهرزاده اش، از عضویت در کومله استعفا داد.

به گزارش آکام نیوز، مولود یوسفی در استعفانامه خود نوشت؛

کومله نسبت به سرنوشت خواهرزاده ام پژمان فاتحی بی تفاوت است و دیگر در رسانه ها نیز نامی از او و دیگر دوستانش نمی برد، این موضوع بعلاوه قتل دو پیشمرگ کومله زحمتکشان توسط کومله مهتدی، باعث شد دیگر قید فعالیت در کومله را بزنم.

پژمان فاتحی خواهرزاده مولود یوسفی(مولود کامیاران) به همراه ۳ پیشمرگ دیگر به نام های  محمد فرامرزی، محسن مظلوم و وفا آذربار( برادرزاده عبدالله آذربار معروف به عبه سور) اوایل مردادماه سال ۱۴۰۱ طی عملیاتی توسط نیروهای امنیتی در اصفهان دستگیر شدند.

چهار عضو تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد وظیفه داشتند تا  تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند که در رصد نیروهای امنیتی قرار گرفته و شناسایی شدند.

این ۴ نفر به بوتسوانا آفریقا اعزام شده بودند تا زیر نظر افسران زبده موساد، آموزش های لازم را ببینند و پس از طی دوره های مختلف آموزشی برای انجام عملیات به داخل کشور اعزام شدند.

۴ پیشمرگ عملیاتی موساد هم اکنون در بازداشت نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و بزودی و پس از تکمیل تحقیقات به پای میز محاکمه خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا