افشاگری ویستگه نیت اقلیم کردستان/ از ترس استرداد به جمهوری اسلامی، سرکردگان گروهک های تروریست کردی از اقلیم کردستان فرار کردند

آکام نیوز: ویستگه نت اقلیم کردستان فاش کرد؛ سران گروهک های تجزیه طلب و تروریست کردی از ترس استرداد به جمهوری اسلامی ایران، از اقلیم کردستان گریخته اند.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه این گزارش، تعداد زیادی از سرکردگان شناخته شده گروهک های تروریست کردی از ترس حملات احتمالی جمهوری اسلامی ایران به مقرات گروهک ها و همچنین استرداد آنها به کشور، از اقلیم کردستان فرار کرده و تعدادی دیگر نیز در حال فرار هستند.

عبدالله مهتدی سرکرده لندن نشین کومله که از ماه ها قبل دیگر در اردوگاه کومله دیده نشده و حاضر به بازگشت به شمال عراق هم نیست.

مصطفی هجری، خالد عزیزی، حسین یزدان پناه، عمر ایلخانی زاده، باباشیخ حسینی و تعداد دیگری از سرکردگان نیز که مطلع شده اند نام شان در لیست درخواستی جمهوری اسلامی وجود دارد در حال بازگشت به کشورهای اروپایی محل سکونت خود هستند.

قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق مشتمل بر ماده واحده منضم به متن موافقتنامه شامل مقدمه و بیست ماده در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و یک (۱۳۹۱/۰۲/۲۰) مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۸ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا