دیدار غیرمنتظره و توام با دستپاچگی عمر ایلخانی زاده با حسین یزدان پناه از ترس به رسمیت شناخته شدن کومله زحمتکشان توسط حزب آزادی کردستان

آکام نیوز: عمر ایلخانی زاده با دستپاچگی و از ترس ائتلاف حزب آزادی کردستان با کومله زحمتکشان کردستان، با حسین یزدان پناه دیدار کرد!

به گزارش آکام نیوز، اخیرا خبرهای محرمانه ای به دست عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده رسیده که در این خبرها آمده است؛ گروهک تروریستی پاک قصد دارد تا کومله زحمتکشان کردستان را به رسمیت بشناسند.

با اطلاع عبدالله مهتدی از این خبر، او بلافاصله عمر ایلخانی زاده را راهی مقر گروهک تروریستی پاک کرد تا ضمن دیدار با حسین یزدان پناه، مانع به رسمیت شناخته شدن کومله زحمتکشان کردستان توسط این گروهک شوند.

در این دیدار کاکو علیار هم عمر ایلخانی زاده را همراهی کرد و حسین یزدان پناه طی ۴ ساعت گفتگوی مفصل با هیئت اعزامی گروهک تروریستی کومله مهتدی، مواضع و دیدگاه های این گروهک را در خصوص نزدیکی کومله مهتدی با اپوزیسیون فارس و رضا ربع پهلوی مطرح کرد.

طبق آخرین اخباری که بدستمان رسیده، عمر ایلخانی زاده اتهامات سنگینی علیه رضا کعبی و کومله زحمتکشان وارد کرده تا حسین یزدان پناه را ترغیب کند این حزب را به رسمیت نشناسند و ائتلافی با آنها نداشته باشند.

این دیدار پس از آن صورت گرفت که اخیرا پاک و کومله زحمتکشان همراه با چند گروه دیگر، فراخوان اعتصاب مشترکی را صادر کرده بودند و در این فراخوان نامی از کومله مهتدی برده نشده بود.

عبدالله مهتدی در تلاش است تا با گروهک هایی که به کومله زحمتکشان نزدیک هستند رایزنی کند و مانع نزدیکی کومله زحمتکشان با این گروهک ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا