یک بام و دوهوای بارزانی/ حمله جمهوری اسلامی به گروهک های تروریست کردی توجیهی ندارد!/ حمایت تلویحی نچیروان از تروریستها

آکام نیوز: در گزارش های مختلف بارها از تلاش بارزانی ها برای وقت کشی به نفع گروهک های تروریست کردی گفته شده است و سند بارز این ادعا نیز مصاحبه های مکرر سرکردگان گروهک های تروریست کردی است که با وجود آنکه چیزی به پایان موعدی که ایران به عراق داده باقی نمانده اما سران ضد انقلاب تاکید می کنند که بارزانی ها(مقامات اقلیم کردستان عراق)، هیچ درخواستی مبنی بر خلع سلاح و یا تخلیه اردوگاه ها از آنها نداشته اند!

به گزارش آکام نیوز، در چند روز اخیر نیز شاهد دوندگی های عجیب مقامات اقلیم برای گروهک های تروریست کردی هستیم، مقامات اقلیم(بارزانی ها) برای ملاقات با مقامات ارشد کشورمان به هر دری می زنند تا بار دیگر مانع خلع سلاح و اخراج گروهک ها شوند.!

این گفته ها بدبینی نسبت به بارزانی ها نیست بلکه عین حقیقت است، چرا که جمهوری اسلامی ماه هاست به بارزانی ها اعلام می کند که این گوی و این میدان! چند ماه فرصت برای اجرای توافقنامه امنیتی با جمهوری اسلامی ایران دارید اما هر چه به روز موعود نزدیک تر شدیم، خبری از اقدامات بارزانی ها برای اجرای توافقنامه نیست!

ساعاتی پیش نیز نچیروان بارزانی در سخنانی عجیب خطاب به جمهوری اسلامی گفت؛

به توافق با ایران پایبندیم!! اما عملیات نظامی جمهوری اسلامی علیه گروهک های کردی هم هیچ توجیهی ندارد!

جناب آقای بارزانی پس شما به توافق پایبند نیستید اگر بودید توافق جمهوری اسلامی با شما خلع سلاح و اخراج تروریست ها بود این کار را تا این لحظه با وجود فرصت طولانی که داشتید نکردید، پس نمی توانید بگویید عملیات نظامی ایران توجیهی ندارد! بله اگر به توافق پایبند بودید، توجیهی نداشت اما وقتی پایبند نیستید، دولت ایران هم، مشابه دولت دوست و متحد شما(ترکیه) حق عملیات نظامی در داخل منطقه شما را دارد.

مشابه دولت ترکیه، که سران پ.ک.ک را در داخل شهرهای اقلیم هدف قرار می دهد، جمهوری اسلامی هم پس از ۲۸ شهریور تمام این حق ها را برای خود قائل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا