تودهنی حسین یزدان پناه به عمر ایلخانی زاده/ ۳ روز پس از دیدار عمر ایلخانی زاده با حسین یزدان پناه، رضا کعبی هم به مقر حزب آزادی دعوت شد!

آکام نیوز: ۳ روز پس از سفر عمر ایلخانی زاده معاون عبدالله مهتدی به اربیل و ملاقات با حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی پاک و درخواست از این گروهک برای بی توجهی به کومله زحمتکشان کردستان و طرد این حزب، حسین یزدان پناه، رضا کعبی را رسما دعوت کرد و به این ترتیب پاسخ عمر ایلخانی زاده را به این شکل داد!

به گزارش آکام نیوز، عمر ایلخانی زاده از حسین یزدان پناه خواسته بود تا کومله زحمتکشان کردستان را به رسمیت نشناسند اما حسین یزدان پناه که رابطه بسیار نزدیکی قبل از جدایی رضا کعبی از کومله مهتدی و پس از آن نیز با این وی و کومله زحمتکشان کردستان داشت، نه تنها به درخواست عمر ایلخانی زاده پاسخ منفی داد بلکه در مقابل رضا کعبی را به همراه اعضای کمیته مرکزی کومله زحمتکشان به مقر خود دعوت کرد!

این دیدار روز ۵ شنبه برگزار شد و حسین یزدان پناه، از رضا کعبی رهبر کومله زحمتکشان کردستان و هیئت همراه استقبال گرمی به عمل آورد.

حزب آزادی کردستان جزو اولین گروهک هایی بود که کومله زحمتکشان کردستان را به رسمیت شناخت و همین مسئله باعث خشم و عصبانیت عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده شده بود و به همین علت عبدالله مهتدی، عمر ایلخانی زاده را مامور کرد تا ضمن ملاقات با حسین یزدان پناه از او بخواهند که این حزب را به رسمیت نشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا