گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان اعلان جنگ کرد/ به سفارتخانه های جمهوری اسلامی در اربیل و سلیمانیه حمله خواهیم کرد/ مردم کردستان ایران را مسلح می کنیم/ توافقنامه احزاب کردی با جمهوری اسلامی و اقلیم کردستان را نقض خواهیم کرد+سند

آکام نیوز: در حالیکه مقامات اقلیم کردستان تاکید دارند که از سوی گروهک های تروریست کردی خطری متوجه ایران نخواهد بود و نچیروان بارزانی نیز گفته بود؛ حمله جمهوری اسلامی به گروهک های تروریست توجیهی ندارد، حزب آزادی کردستان که تحت نظر بارزانی ها فعالیت دارد رسما جمهوری اسلامی را تهدید و اعلام کرد که به سفارتخانه و کنسولگری های کشورمان در اقلیم کردستان و اروپا حمله خواهند کرد و دست به اقدامات تروریستی می زنند.

به گزارش آکام نیوز، خلیل نادری سخنگوی حزب منحله آزادی کردستان پس از آنکه از دولت آمریکا درخواست کمک کرد و آمریکا نیز پاسخی به این درخواست نداد، تهدید به اقدامات تروریستی کرد.

سخنگوی حزب منحله آزادی کردستان اعلام کرد؛ توافقنامه احزاب کرد ایرانی و حکومت اقلیم باید نقض شود، کنسولگری های جمهوری اسلامی در سلیمانیه و اربیل را هدف قرار خواهیم داد، به هر قیمتی که باشد!

همه سنگرها و مقرات و پایگاه های مرزی جمهوری اسلامی باید هدف قرار بگیرد.

تمام سفارتخانه های رژیم در جهان از سوی اعضای گروهک های کردی باید هدف قرار بگیرد.

حزب آزادی کردستان و دیگر احزاب کردی باید مردم را مسلح کنند.

در شهرها و نقاط مختلف ایران و کردستان ایران هر کاری از دستمان بر بیاید برای بهم زدن امنیت و آرامش ایران انجام خواهیم داد.

قابل توجه بارزانی ها و اقلیم کردستان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا