حملات تند و دامنه دار هواداران امیر تتلو به مینا احدی عضو مستعفی کمیته مرکزی گروهک کمونیست کارگری

آکام نیوز: طی روزهای گذشته، امیر تتلو متنی منتشر کرده که خبرساز شده است.

به گزارش آکام نیوز، او در متنی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با فحاشی به مهسا امینی و دخترانی که به نام مهسا دنبال بی بندوباری هستند، آنها را مقصر افت تعداد فالوورهایش دانسته است. تتلو مدعی شده این مسئله باعث افت ۲۰۰هزار یورویی درآمدش شده است. او جواب محکمی به هواداران زن،زندگی،آزادی نیز داد.

تتلو در بخشی از متنش تهدید کرده که با وجود چنین فضایی احتمال دارد کنسرت‌هایش را لغو کند. همزمان عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند صفحات مربوط به تتلو را ریپورت کنند و در راس آنها مینا احدی و چپ ها قرار دارند، مینا احدی تتلو را فردی لمپن معرفی کرده و ضمن فحاشی به وی، کمپینی نیز علیه تتلو به راه انداخته است.

در پی توهین مینا احدی به امیر تتلو و انتقاد تند وی از برگزاری کنسرت توسط تتلو، هواداران این خواننده رپ، به شدت به مینا احدی حمله کردند.

هواداران تتلو با مینا احدی ارتباط گرفته و ضمن حمله به احدی و حکمتیست ها،کمونیست کارگری، چپ ها و کمونیست ها را افرادی بی قید و بند و لاابالی معرفی کردند.

تتلو قصد برگزاری کنسرتی در آلمان را داشت که بخاطر حرفهایش علیه بی حجابی و بی بندوباری، مورد حمله چپ ها و کمونیست ها قرار گرفت.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا