تصویر اختصاصی آکام نیوز از درب اصلی اردوگاه گروهک تروریستی کومله در زرگویزله/ هیبت پوشالی عبدالله مهتدی فرو ریخت/ جمع آوری تابلوهای ورودی سردر اصلی اردوگاه های کومله+سند

آکام نیوز/اختصاصی: پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز مطلع شد، در پی فشارهای جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق و اقلیم کردستان، گروهک تروریستی کومله ناچار به جمع آوری تابلوهای سردر اصلی اردوگاه زرگویزله شده است.

به گزارش آکام نیوز، خبرنگار آکام نیوز در اردوگاه زرگویزله، تصویری از ورودی اردوگاه را برای ما ارسال کرده و همانطوریکه در تصویر ملاحظه می کنید، دیگر نام و لوگویی از کومله در ورودی دروازه اصلی اردوگاه زرگویزله وجود ندارد و همگی جمع آوری شده اند.

خبرنگاران ما در اردوگاه های زرگویز کومله کمونیستی و هلگورد کومله زحمتکشان نیز گزارش دادند که این طیف های کومله نیز لوگو و نام کومله را از سردرهای خود جمع آوری کرده اند.

همچنین طبق گزارشی که دریافت کرده ایم، مطلع شدیم گروهک کومله به خانواده هایی که در روستای زرگویزله اقامت داشته و خانه هایی را در این روستا اجاره کرده بودند نیز اعلام کرده که به اردوگاه زرگویزله برگردند و جمع زیادی از این خانواده ها به اردوگاه زرگویزله برگشته اند.

عبدالله مهتدی در ماه های اخیر مرتبا از طریق رسانه های فارسی زبان خارج از کشور برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان می کشید و جمهوری اسلامی را سرنگون شده تلقی می کرد اما همانطوریکه شاهد هستیم هیبت پوشالی سرکرده کومله فروریخته است، مهتدی از ترس جمهوری اسلامی نه تنها جرات نفس کشیدن در خاک اقلیم و اردوگاه خود را ندارد بلکه از ترس جمهوری اسلامی دیگر جرات درج نام و لوگوی کومله در اردوگاه خود را نیز ندارد و این است قدرت واقعی جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی، رسانه ای و مجازی امثال عبدالله مهتدی.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا