خالد علی پناه کادر دهه ۶۰ ی گروهک تروریستی کومله از افشای چگونگی دستگیری سمکو بنفشی پیشمرگ کومله مهتدی خبر داد/ سمکو بنفشی در یک لایو افشاگری خواهد کرد

آکام نیوز: خالد علی پناه کادر قدیمی و دهه ۶۰ی گروهک تروریستی کومله که منتقد جدی این گروهک به حساب می آید و در لایوهای مختلف بارها علیه این گروهک دست به افشاگری زده است اخیرا در پستی از برگزاری یک لایو با سمکو بنفشی پیشمرگ سابق کومله مهتدی خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۰، گروهک تروریستی کومله، یکی از پیشمرگان خود به نام سمکو بنفشی را دستگیر و تحویل نیروهای امنیتی اتحادیه میهنی کردستان(زانیاری) داد.

پدر سمکو بنفشی از سنندج عازم اقلیم کردستان شد و در گفتگو با رسانه های اقلیم کردستان از ماه ها بی خبری از سرنوشت فرزندش خبر داد و خواستار پاسخگویی مقامات آسایش و امنیتی اتحادیه میهنی شد.

اما نفوذ عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار معروف به عبه سور در اتحادیه میهنی مانع آزادی وی شد تا اینکه در نهایت پس از مدتها حبس، سمکو از زندان امنیتی آزاد شد و پس از مدتی اقلیم کردستان را ترک و عازم اروپا شد.

حال پس از گذشت نزدیک به ۲ سال از این ماجرا، خالد علی پناه کادر قدیمی کومله خبر داد که بزودی لایوی با سمکو بنفشی در همین ارتباط برگزار خواهد کرد و کل ماجرا را از زبان او خواهیم شنید.

خالد علی پناه در ادامه تصاویری از قبل و بعد از آزادی سمکو بنفشی منتشر کرده است.

گروهک تروریستی کومله تا این لحظه حاضر نشد در رابطه با عنوان اتهامی سمکو بنفشی توضیح دهد و همین مسئله بر شائبه ها بیشتر افزوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا