عجله عجیب جوانا طیمسی همسر محسن مظلوم پیشمرگ جاسوس موساد-کومله برای مرگ آرمیتا گراوند!/ چرا آرمیتا هنوز زنده است؟!+سند

آکام نیوز: نان عناصر گروهک تروریستی کومله در مرگ فرزندان این مرز و بوم است.

به گزارش آکام نیوز، پس از فوت مرحومه مهسا امینی، گروهک تروریستی کومله از این فرصت استفاده کرد و عناصر این گروهک نیز در جریان اغتشاشات به نام کمک مالی به خانواده کشته شدگان و مجروحان، ثروت های هنگفتی به دست آوردند.

این روزها نیز که یک دختر نوجوان دانش آموز بنام آرمیتا گراوند در جریان یک حادثه طبیعی و بسیار عادی که ممکن است برای هر انسانی هر لحظه روی بدهد، دچار افت ناگهانی فشار می شود و در نتیجه به کما رفت و چند روز پیش نیز اعلام شد که متاسفانه این دختر نوجوان دچار عارضه مرگ مغزی شده است.

در چنین بیمارانی نیز تا زمانیکه خانواده بیمار مرگ مغزی راضی نباشند، دستگاه ها را از بدن بیمار خارج نمی کنند، اما گویا گروهک تروریستی کومله عجله زیادی برای خارج کردن دستگاه های تنفسی از بدن این نوجوان دارد چرا؟ چون نیاز به پر کردن حساب های بانکی دارند.

جوانا طیمسی همسر محسن مظلوم یکی از ۴ تروریست موساد – کومله که در شهر اصفهان به جرم اقدام برای انفجار تاسیسات صنعتی اصفهان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود در توئیتی از زنده بودن آرمیتا گراوند اعلام ناراحتی کرد و خواستار مرگ وی شد!

همسر تروریست محسن مظلوم نوشت؛

جمهوری اسلامی هر چه که بخواهد بدون دلیل مردم رو میشکه، بازداشت می کنه، حکم میده، پاسخگوی هیچ یک از قوانین بین المللی و جهان شمول نیست.

چرا آنقدر بزدل و ترسو هستید که ۲۰ روزه برای اعلام خبر کشتن آرمیتا گراوند بازی رسانه ای می کنید!

چرا آنقدر با روح و روان مردم بازی می کنید؟!

(شما بخوانید، چرا آنقدر با روح و روان ما کومله ای ها بازی می کنید، زود دستگاه ها را خارج کنید بمیره، پول هایمان ته کشیده)

قضاوت با افکار عمومی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا