وقتی متن سخنان ارباب و نوکر یکی می شود! / بنیامین نتانیاهو: سر مار در ایران است/ عبدالله مهتدی: سر ما در ایران است!

آکام نیوز: اولین بار گروه موسوم به کمونیست کارگری فاش کرد که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله چند سالی است به خدمت رژیم صهیونیستی درآمده و عملیات هایی که در داخل کشور توسط نیروهای کومله انجام می شود به نیابت از رژیم صهیونیستی انجام شده و طراح آنها موساد است.

به گزارش آکام نیوز، سال گذشته بود که تیمی با همین شکل و شمایل عازم کشور شد، ۴ نفر از پیشمرگان زبده و آموزش دیده در آفریقا توسط موساد عازم اصفهان شدند که قبل از هر اقدامی در حالیکه وارد شهر اصفهان شده بودند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر اعترافات ۴ مجرم دستگیر شده کومله، این افراد توسط موساد آموزش دیده بودند و پول و تجهیزات آنها نیز از طریق موساد به دست عبدالله مهتدی رسیده بود و عبدالله مهتدی نیز پول و تجهیزات را در اختیار عبدالله آذربار قرار داد و عبدالله آذربار نیز ۴ نفر را برای این ماموریت مهم انتخاب کرد و این ۴ نفر پس از طی دوره های سخت و طاقت فرسا به کشور اعزام شدند.

با وجود اسناد و مدارک غیرقابل انکار و شهود زنده، بسیاری از طرفداران عبدالله مهتدی تلاش کردند به افکار عمومی القا نمایند که این تیم ربطی به رژیم صهیونیستی نداشت!

اما کومله نمی تواند بیشتر از این ماهیت خود را پنهان کند و هر بار شاهد رو شدن یک سند دیگر از سوی این گروهک در مورد رابطه با رژیم صهیونیستی هستیم.

در روزهای گذشته و پس از حملات حماس به رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در سخنانی گفته بود؛ سر مار در ایران است.

اما نکته قابل توجه این است که چند روز پس از این سخنان، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله پشت تریبون ایران اینترنشنال قرار گرفت و پس از عرض تسلیت و تعزیت به صهیونیست ها(شما بخوانید اربابان)، طوطی وار سخنان ارباب خود(نتانیاهو) را تکرار کرد!

“سر مار در ایران است”!

البته جای تعجب هم نیست، همیشه باید نوکر در خدمت ارباب باشد و هر چه ارباب گفت باید تکرار کند همیشه در طول تاریخ همین بوده و نباید از تکرار یک جمله از سوی ارباب و نوکر تعجب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا