افشاگری تکاندهنده سمکو بنفشی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله مهتدی/ جزییات توطئه چینی عجیب سران کومله برای سمکو بنفشی/ افشای ماجرای همکاری چند مقام اتحادیه میهنی در ناپدیدسازی سمکو بنفشی و بازداشت او+ فیلم

آکام نیوز: فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بود که خبر ناپدیدشدن یکی از پیشمرگان قدیمی کومله منتشر شد.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله تحت فشار خانواده سمکو بنفشی و ژیلا همسر وی، بیانیه ای صادر کرد و در آن سمکو بنفشی را به جاسوسی برای جمهوری اسلامی متهم کرد.

گروهک کومله اعلام کرد سمکو توسط نیروهای امنیتی اتحادیه میهنی(زانیاری) دستگیر شده و بازداشت است.

اما این ادعا برای کسی قابل قبول نبود و در نهایت با تلاش های وسیع پدر سمکو(علی بنفشی) و همسر وی، سمکو بنفشی بعد از چند ماه از بازداشت آزاد شد آنهم بدون اینکه اتهام جاسوسی وی به اثبات رسیده باشد اما کومله حاضر نشد در این ارتباط توضیحی به افکار عمومی بدهد!

حال پس از گذشت نزدیک به ۲ سال از این ماجرا، خالد علی پناه کادر قدیمی و دهه ۶۰ی کومله که از فعالان مطرح و منتقد کنونی کومله محسوب می شود، ویدیویی از سمکو بنفشی منتشر کرد که در آن این پیشمرگ کومله بعد از ۲ سال سکوت، ماجرای دستگیری خود را توضیح داد.

این پیشمرگ کومله اعلام کرد که سران کومله برای او پاپوش درست کرده بودند و در ماجرای دستگیری و بازداشت او، چند مسئول اتحادیه میهنی که از رفقای عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار بودند در این سناریو با آنها همکاری کرده بودند.

سمکو بنفشی اعلام کرد دستگاه زانیاری و کومله تلاش زیادی کردند که از او اعترافات اجباری بگیرند و با وجود شکنجه های شدید جسمی و روحی، موفق به گرفتن اعتراف اجباری از او نشدند.

از خوانندگان عزیز پایگاه خبری آکام نیوز دعوت می کنیم به دقت به صحبت های سمکو بنفشی گوش دهند.

همچنین از تمام جوانان کردستانی که تصور می کنند کومله پناهگاه امنی برای آنهاست نیز دعوت می کنیم صحبتهای این پیشمرگ ۶ ساله کومله را گوش دهند و بعد تصمیم بگیرند.

(توضیح: برای مشاهده ویدیوی سخنان سمکو بنفشی به کانال تلگرام پایگاه خبری آکام نیوز مراجعه فرمائید @akamnews11)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا