خالد علی پناه فرمانده و پیشمرگ قدیمی گروهک کومله/ عبدالله مهتدی شخصیتی دوگانه و خودمحوربین دارد/چهره واقعی عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده و حزب تنفر و فالانژ کومله برای همه مردم کردستان عیان شده است+سند

آکام نیوز: خالد علی پناه پیشمرگ و فرمانده قدیمی و دهه ۶۰ ی گروهک تروریستی کومله اخیرا ضمن حمله به سیاست های عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده این دو را افرادی منفور در بین مردم کردستان خواند.

به گزارش آکام نیوز، خالد علی پناه در مطلب خود آورده است؛ حزب دمکرات هم هرگز عبدالله مهتدی را بعنوان رهبر معنوی نپذیرفت و تشکیلات کومله بر پایه تنفر و فالانژیسم و تهدید و پرونده سازی علیه مخالفانشان بنیان نهاده شده است.

علی پناه به مسئله اعزام تیم های ترور به داخل کشور نیز اشاره کرد و نوشت؛ کومله با فرستادن تیم های عملیاتی به داخل بخاطر رضایت جبهه عربستان و گرفتن پول های هنگفت از دول عرب قصد داشت ثابت کند که می تواند برای جمهوری اسلامی ایجاد ناامنی کند.

عبدالله مهتدی در جریان اغتشاشات زن،زندگی،آزادی با کمک رسانه هایی همچون بی بی سی و ایران اینترنشنال و من و تو دنبال هم پیمانی با جبهه راست ایران و سلطنت طلبان بود و با کمک آنها خود را سخنگو و فرد شماره یک کردستان معرفی کرد!

متن کامل دست نوشته خالد علی پناه را ملاحظه می فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا