گروهک تروریستی کومله مهتدی قبل از تشکیل کمیته حقیقت یاب، قتل ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان را گردن نگرفت!عبدالله مهتدی همچنان حاضر به بازگشت به اردوگاه نیست!+ ۲ دروغ بزرگ و شاخدار کومله مهتدی!

آکام نیوز: در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ آبان ماه سالجاری، نهمین پلنوم کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله مهتدی با حضور تعدادی از اعضای کمیته رهبری و کادرهای این گروهک برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی غایب بزرگ این پلنوم بود، سرکرده کومله از ترس جمهوری اسلامی مدتهای مدیدی است که در اردوگاه کومله آفتابی نشده و در این پلنوم نیز به صورت ویدیو کنفرانسی حضور پیدا کرد!

سرکرده کومله در ابتدای سخنانش به حملات به گفته او تبلیغی و سایبری جمهوری اسلامی به شخص او اشاره کرد و گفت؛

حملات سایبری جمهوری اسلامی علیه من بسیار گسترده و قابل توجه تر از همیشه بوده است.

عبدالله مهتدی همچنین توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی با عراق را در راستای فشار بیشتر بر گروهک های تروریست کردی قلمداد کرد.

سرکرده کومله جدایی کومله زحمتکشان از گروهک تروریستی کومله مهتدی را کودتای مخالفان ادغام کومله دانست و اعلام کرد تنها جمهوری اسلامی و دشمنان کومله از این کودتا منفعت بردند.

عبدالله مهتدی به جنگ فلسطینیان با رژیم کودک کش صهیونیستی نیز اشاره کرد و با تروریست خواندن مقاومت ملت فلسطین، از رژیم کودک کش اسرائیل حمایت کرد!

در ادامه عبدالله آذربار دست راست عبدالله مهتدی در دروغی بزرگ، قتل دو پیشمرگ کومله زحمتکشان را گردن نگرفت و قبل از تشکیل کمیته حقیقت یاب نتیجه را هم پیشاپیش اعلام کرد و گفت؛

نیروهای ما به هیچ عنوان در قتل این دو پیشمرگ دست نداشتند!!

این ادعا در حالی مطرح شده که هنوز خبری از اعلام نتیجه کارشناسان نیست و با توجه به نزدیکی عبدالله مهتدی به مسئولان اتحادیه میهنی، گمان نمی رود هرگز نتیجه تحقیقات اعلام شود!

دروغ دیگر کومله مهتدی در این پلنوم این بود که این گروهک اعلام کرد به دلیل اختلاف در خطوط و دیدگاه های سیاسی و دور بودن جریان همبستگی برای آزادی و برابری از وقایع روز از این تشکل جدا شده اند!

این در حالی است که در ۲ فایل افشا شده از نشست داخلی عبدالله مهتدی با اعضای گروهک تروریستی کومله، شخص سرکرده کومله گفته بود که چون این تشکل، کومله زحمتکشان را به رسمیت شناخته اند از آنها جدا شده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا