افشای مکالمه عضو گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با یک هموطن با هدف فریب و جذب/ وعده غذای عالی!+سند

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) در فضای مجازی اقدام به عضوگیری کرده و هموطنان کشورمان را با وعده های عجیب اغفال می کنند از جمله غذای خوب و دخترهای خوب!

به گزارش آکام نیوز، یکی از هموطنان مان که قصد عضویت در این گروهک را داشته و خوشبختانه به سرعت متوجه شرایط سخت و طاقت فرسا و عوام فریبی های این گروهک شده و از تصمیم خود منصرف شده، بخشی از مکالمات روزهای اول خود با عضو گروهک تروریستی پاک را در اختیارمان گذاشته که ضمن تشکر از ایشان، این سند را منتشر می کنیم.

نکته قابل توجه این است که در این گفت و گو که با هدف جذب و فریب انجام شده، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به دروغ مدعی شدند که ۳ سال اول عضویت در این گروهک اجباری است!(البته اجبار افراد به ۳ سال خدمت اجباری هم خود از عجایب است، این در حالی است که این گروهک تروریستی بوده و غیرقانونی و متواری در کوه ها هستند و از گروه های نظامی دولتی هم محسوب نمی شوند که افراد را به خدمت اجباری محکوم کنند)!

این در حالی است که فریب خوردگان باید تا ۷ سال اجباری در این گروهک خدمت کنند در غیر اینصورت افراد زندانی و شکنجه خواهند شد و در بعضی موارد حتی فریب خوردگان در حین فرار به ضرب گلوله به قتل هم رسیده اند.

همانطوریکه در این گفت و گوی صورت گرفته ملاحظه می کنید، گروهک تروریستی پاک اعتراف هم می کنند که فریب خوردگان تا ۳ سال حق استفاده از گوشی را هم ندارند!

اما در مقابل به گفته این گروهک غذای خوبی به فریب خوردگان می دهند!!

امیدواریم هموطنان عزیزمان با ملاحظه این چت ها، متوجه شرایط غیرانسانی حاکم بر اردوگاه های این گروهک باشند و قبل از هر تصمیمی، ابتدا به سرنوشت و عاقبت دیگر فریب خوردگان بیندیشند و سپس تصمیم بگیرند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا