افشاگری خالد علی پناه کادر و فرمانده قدیمی گروهک کومله/ عبدالله مهتدی قصد دارد علی سیف را بعنوان عامل اصلی قتل ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان معرفی کند

آکام نیوز: خالد علی پناه کادر و فرمانده قدیمی و مطرح گروهک تروریستی کومله در یک لایو زنده فاش کرد که گروهک تروریستی کومله مهتدی قصد دارند تا علی بهمنی معروف به علی سیف فرمانده نظامی خود را قربانی حادثه ۳۱ خرداد در اردوگاه کومله که منجر به قتل ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان شده بود بکنند.

به گزارش آکام نیوز، این کادر قدیمی کومله در لایوی که چیانیوز برگزار کرده بود اعلام کرد؛ خبرهایی از درون کومله مهتدی به دست او رسیده که بر اساس آن باخبر شده که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله قصد دارد تا با لابی گری علی سیف را بعنوان متهم اصلی جنایت ۳۱ خرداد در اردوگاه کومله معرفی کند.

طبق این گزارش، عبدالله مهتدی با نفوذی که در آسایش اتحادیه میهنی دارد قصد دارد تا با کمک آسایش، علیه علی سیف پرونده سازی کنند و با معرفی او بعنوان قاتل، از این مهلکه نجات پیدا کنند.

به گفته خالد علی پناه حتی اگر ثابت شود علی سیف به دو پیشمرگ کومله زحمتکشان تیراندازی کرده باشد، باز هم عامل اصلی کسی است که دستور تیراندازی مرگبار را صادر کرده بود.

علی بهمنی مدتهاست در زندان آسایش به سر می برد و طبق اعلام خالد علی پناه بزودی او را بعنوان قاتل معرفی خواهند کرد.

همچنین پرویز رحیم زاده از کادرهای کومله زحمتکشان کردستان نیز در این لایو به صراحت اعلام کرد که کومله مهتدی و شخص عبدالله مهتدی نفوذ و لابی بسیار قوی در آسایش و دادگاه های اقلیم کردستان دارند و به همین خاطر است که با وجود گذشت ماه ها از قتل دو پیشمرگ خبری از محاکمه متهمان اصلی نیست.

به گفته پرویز رحیم زاده در اقلیم کردستان هرگز یک حزب سیاسی به پای میز محاکمه کشانده نشده و نخواهد شد و این یکی از بزرگ ترین اشکالات و رفتارهای ضد حقوق بشری در اقلیم کردستان عراق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا