حضور اینترنتی عبدالله مهتدی در جلسه رسمی حزب منحله دمکرات با کومله مورد تمسخر کردهای ایران قرار گرفت/ شرم بر مصطفی هجری که حاضر شد با عبدالله مهتدی آنلاین دیدار کند+سند

آکام نیوز: همانطوریکه در خبرهای قبلی به اطلاع مخاطبان عزیزمان رساندیم، حزب منحله دمکرات کردستان ایران برای دیدار با گروهک تروریستی کومله مهتدی عازم اردوگاه این گروهک شد و با اعضای کمیته مرکزی از جمله عبدالله آذربار معروف به پاچه خوار مهتدی، دیدار کردند.

به گزارش آکام نیوز، حزب منحله دمکرات کردستان ایران در وبسایت رسمی خود، با ارائه گزارشی از این نشست، عنوان کرده بود که این نشست با حضور عبدالله مهتدی برگزار شد!!

اما نکته جالب اینجاست که عبدالله مهتدی مدتهای مدیدی است در اردوگاه حضور ندارد و از ترس جمهوری اسلامی جرات بازگشت به اردوگاه خودش را هم ندارد اما چرا حزب منحله دمکرات مدعی برگزاری این نشست با حضور عبدالله مهتدی شده بود؟! در حالیکه در تصاویر این دیدار، تنها عکس عبدالله آذربار و عمر ایلخانی زاده دیده می شد!

پاسخ روشن است، عبدالله مهتدی از شهر لندن و از داخل لپ تاپ عبدالله آذربار وارد نشست رسمی با حزب منحله دمکرات شده بود!

این مسئله از دید کاربران و مخاطبان کردستان ایران مخفی نماند. یکی از مخاطبان که خود نیز از اعضای ضد انقلاب می باشد، حضور اینترنتی عبدالله مهتدی در دیدار با حزب منحله دمکرات را به تمسخر گرفته و خطاب به کومله و عبدالله مهتدی نوشت؛

مردک هیچ و پوچ شاه پرست(عبدالله مهتدی) بیش از ۱ سال است خاک کردستان را ندیده، از ترس به کردستان عراق هم بر نمی گردد، می داند پیشمرگان خودش هم به او اعتقادی ندارند.

الان هم به شیوه آنلاین(اینترنتی) دیده می شود(خنده)

این هم از رهبری این آدم بی عرضه.

شرم بر کاک مصطفی هجری که با عبه پادشاه به شیوه آنلاین دیدار می کند، باید با دمپایی این لپ تاپ را می زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا