ادامه واکنش های اعضای کومله زحمتکشان به گزارش پلنوم گروهک تروریستی کومله مهتدی/ تمام ایران و توران فهمیدند ترور ۲ پیشمرگ کومله، نقشه مهندسی شده عبدالله مهتدی و تفنگچی های او بوده

آکام نیوز: در ادامه موج گسترده واکنش ها به گزارش اخیر پلنوم کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله مهتدی، اعضای کومله زحمتکشان در شبکه های اجتماعی بار دیگر عبدالله مهتدی را قاتل اصلی ۲ پیشمرگ کومله( هیوا صادقی و سامان ابراهیمی) معرفی کردند.

به گزارش آکام نیوز، در گزارش پلنوم کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله مهتدی، عنوان شده بود که این گروهک در قتل این دو پیشمرگ کومله زحمتکشان نقشی نداشته اند و مسئولیت این قتل را به گردن کومله زحمتکشان کردستان انداختند!

این در حالی است که به دلیل نفوذ عبدالله مهتدی و لابی پرقدرت کومله مهتدی در اتحادیه میهنی و آسایش اتحادیه میهنی کردستان، نتیجه تحقیقات از سوی هیئت حقیقت یاب اعلام نشد!

اعضای کومله زحمتکشان و دیگر اعضای ضد انقلاب در فضای مجازی بار دیگر اعلام کردند قاتل این ۲ پیشمرگ کومله مهتدی است و عبدالله مهتدی دستور قتل را صادر کرده بود.

اعضای کومله در همین ارتباط با کنایه نوشتند؛ تمام ایران و توران فهمیدند ترور دو پیشمرگ کومله به نام های هیوا و سامان، نقشه مهندسی شده جنابعالی(عبدالله مهتدی) و تفنگچی هایت بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا