حمله تند جوامیر مارابی از اعضای پژاک به فریبا محمدی سخنگوی کومله زحمتکشان کردستان/ یک روز جزییات کودتای شما را فاش خواهم کرد+ متن کامل

آکام نیوز: اخیرا فریبا محمدی سخنگوی گروهک کومله زحمتکشان کردستان در مطلبی تحت عنوان” دفاع از انتقاد” از حملاتی که اخیرا به عبدالله اوجالان، پژاک، پ.ک.ک و… انجام شده حمایت کرده و این گروه ها را نیز زیر سوال برده است.

به گزارش آکام نیوز، جوامیر مارابی از اعضای فرقه پژاک در نامه ای شدیدالحن ضمن انتقاد از مطلب منتشر شده توسط فریبا محمدی، اعلام کرد که فریبا به شخصیت اوجالان توهین کرده است.

مارابی در مطلبی تحت عنوان( برای تاجران منتقد) نوشت؛ فکر می کنم همه می دانند که من یکی از منتقدان جدی سیاستهای عبدالله مهتدی هستم، بخش زیادی از کسانی که امروزه به عبدالله مهتدی توهین می کنند و خودشان را منتقد او می دانند، سالها نیز به من فحاشی کرده و من را مورد بی احترامی قرار داده اند.

همین افراد به من می گویند چرا به این شیوه به سیاستهای عبدالله مهتدی انتقاد می کنم!. البته بخشی از این افراد بعدا از من عذرخواهی کردند، به همین خاطر اعلام می کنم این مطلب من به هیچ عنوان به معنای دفاع از سیاستهای عبدالله مهتدی نیست و امروزه ببشتر از گذشته نیز از او انتقاد می کنم.

مارابی در ادامه خاطرنشان کرد؛ این مطلب من به معنای نهی افرادی نیست که در کومله زحمتکشان منتقد حقیقی سیاستهای عبدالله مهتدی هستند، افراد خوبی در این جریان وجود دارند که من آنها را سرمایه سیاسی و معنوی بزرگی می بینم و برای آنها احترام قائلم.

وی خطاب به فریبا محمدی نیز نوشت؛ فریبا خانم توهین های یک فرد جهادی قدیمی به رهبر آپو و پژاک و پ.ک.ک را برحق می داند و از اینکه یک فرد جهادی علیه اوجالان موضع گیری کرده ابراز خوشالی می کند.

ما از نزدیک شما را می شناسیم و می دانیم چقدر با ادعاهایتان صادق هستید و چقدر به دنبال منافع شخصی و قدرت طلبی هستید.
شما سالهاست در حال توطئه چینی و سناریوسازی برای قدرت گرفتن در این حزب هستید.

من خودم سالها نفر اول این سناریوها (هسته مرکزی) بودم اما بعدها این کار را اشتباه دانستم و شیوه زندگی سیاسی خودم را عوض کردم.
من در جریان جزئیات کامل اقدامات شما برای کودتا هستم، من در جریان تحرکات شما برای تصرف “بانه گه وره” هستم، من در جریان ماجرای محاصره عمر ایلخانی زاده با اسلحه از سوی شما هستم.

مارابی در بخش دیگری از نامه خود تهدید کرد که” اگر لازم بداند این مسائل را افشا خواهد کرد”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا