افشای پشت پرده تاسیس حزب موسوم به ایرانیان کرد میهن پرست از زبان رسانه های منتسب به حزب منحله دمکرات/رضا پهلوی و نوکر او عبدالله مهتدی پشت پرده تاسیس این حزب هستند/افشای اسامی مشاوران اصلی حزب ایرانیان کرد میهن پرست

آکام نیوز: اخیرا گروهی به نام حزب ایرانیان کرد میهن پرست اعلام موجودیت کرده که این خبر با واکنش هایی از سوی دیگر گروهک های تجریه طلب کردی روبرو شده است.

به گزارش آکام نیوز، برخی رسانه های نزدیک به حزب منحله دمکرات بر این باورند که عبدالله مهتدی و رضا ربع پهلوی پشت پرده تاسیس این گروه هستند.

یکی از صفحات نزدیک به دمکرات با افشای پشت پرده تاسیس این گروه نوشت؛

بر اساس منابع نزدیک؛ مسئله تاسیس یک حزب شاه پرست به نام کردها، به دوران منشور رسواشده مهسا بر می گردد.

رضا پهلوی و عبدالله مهتدی، بر این باور بودند که باید یک بلوک شاه پرست در ایران ایجاد شود و این بلوک در مقابل بلوک جمهوریخواهان و چپ ها در ایران قرار بگیرد.

در اصل افراد دیگری بنیانگذار این حزب کارتونی کردی هستند. اما در پشت پرده، رضا پهلوی و نوکر او عبدالله مهتدی قرار دارند و این دو مسئول اصلی این حزب جدید هستند.

اگرچه وظیفه سرپرستی این جریان به یک فرد صادراتی رژیم و یک لمپن معروف سپرده شده اما شنیده ایم که در پشت پرده، ۳ جیره خوار عبدالله مهتدی(خواجه بهزاد خوشحالی، مسعود رستمی و منصور سهرابی) در سمت مشاورین، در این حزب کارتونی کردی ایفای نقش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا