حمله غیرمستقیم تلویزیون من و تو به عبدالله مهتدی: برخی در نشست جورج تاون به دنبال آویزان شدن به رضا پهلوی بودند+ فیلم

آکام نیوز: چند هفته پس از افشای دومین فایل صوتی عبدالله مهتدی در آکام نیوز که بصورت اختصاصی منتشر شد، تلویزیون من و تو پاسخ خود را به حملات عبدالله مهتدی به رضا پهلوی در نشست محرمانه این گروهک داد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی بر خلاف آنکه در رسانه ها خود را حامی سلطنت طلبان معرفی می کرد در خفا و در جلسات محرمانه درون گروهی گفته بود؛ کاش دوستان من در جورج تاون تحمل می کردند وقتی رضا پهلوی از گروه جدا شد، همه چیز را در دست می گرفتیم!

امید خلیلی در برنامه امید.ای.ام تلویزیون من و تو، این چنین پاسخ عبدالله مهتدی را بطور غیرمستقیم داد؛

ما نشست جورج تاون را داشتیم، شاهزاده آمد و وقتی شاهزاده رفت هیچ چیزی از این نشست باقی نماند و فروپاشید.

در این برنامه عنوان شد جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است و افرادی(منظور عبدالله مهتدی است)وقتی فهمیدند نمی توانند پیروز شوند دنبال اعتبار برای خود از طریق نزدیکی به رضا پهلوی هستند.

این افراد دنبال مطرح کردن خودشان از طریق آویزان شدن به رضا پهلوی بودند.

اینها برای محیط زیست، صندوق های بازنشستگی، فرونشست زمین، بحران آب و هوا و معضلات مردم چه برنامه ای داشتند؟ محیط زیست، بهداشت، سلامت،آموزش و پرورش، از کارافتادگان و… چه برنامه ای برای اینها دارند؟ برای زندگی و معیشت مردم چه برنامه ای دارند؟ هیچ کدام از این افراد(عبدالله مهتدی و حاضران در نشست جورج تاون) حرفی برای گفتن در این موارد نداشتند.

خروجی این افراد این بود یا موافق شاهزاده بودند یا مخالف!

آیا جز وصل شدن به شاهزاده، خودشان چیزی برای ارائه داشتند؟

امید خلیلی سران گروهک های تجزیه طلب از جمله کومله را به حزب لیوان تشبیه کرد و گفت؛فرض کنید این لیوان یک حزب است، خوب سخنگو و رهبر حزب لیوان شما چیست؟ هیچ چیزی روشن نیست، آنها فقط با صدای بلند دنبال فحاشی هستند و حرفی برای گفتن ندارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا