عبدالله مهتدی به دنبال تاسیس اتاق عملیات مشترک با گروهک های کردی است/ پاسخ منفی گروهک ها به عبدالله مهتدی و بی اعتمادی کامل به سرکرده کومله

آکام نیوز: عبدالله مهتدی سرکرده از همه جا رانده گروهک تروریستی کومله که بطور کامل جایگاه خود را در بین گروهک های دیگر کردی از دست داده است با وقاحت و بی شرمی تمام از تاسیس اتاق عملیات مشترک با دیگر گروهک ها سخن می گوید!

به گزارش آکام نیوز، سرکرده کومله اخیرا در اظهاراتی گفته است؛ ما احزاب کردستان ایران، باید اتاق عملیات مشترک داشته باشیم!

این در حالی است که پس از جدایی کومله زحمتکشان از این گروهک، دیگر در بیانیه های مشترک گروهک های کردی هم نامی از کومله مهتدی برده نمی شود!

حسین یزدان پناه سرکرده پاک، مصطفی هجری سرکرده دمکرات، ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی و سیامند معینی(پژاک) از مخالفان عبدالله مهتدی به شمار می روند و بیشتر به کومله های رقبای مهتدی از جمله کومله کمونیستی و کومله زحمتکشان گرایش دارند، حال عبدالله مهتدی با کدام رو از تاسیس اتاق عملیات مشترک با دیگر گروهک ها سخن می گوید خود از عجایب روزگار است!

شایان ذکر است در ۲ فایل صوتی افشا شده اخیر از جلسه محرمانه سرکرده کومله با اعضای این گروهک، عبدالله مهتدی بشدت به پژاک، پاک، دمکرات و کومله کمونیستی حمله کرده و آنها را زیر سوال برده بود و پس از افشای این فایل ها، گروهک ها دیگر اعتمادی به عبدالله مهتدی ندارند و قید همکاری و نزدیکی با او را زده اند.

همچنین عبدالله مهتدی به اعضای خود دستور داده بود که باید از هر ائتلافی که کومله زحمتکشان در آن حضور دارد، خارج شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا