عثمان اسماعیلی فعال کارگری یا جاسوس گروهک تروریستی کومله کمونیستی؟!/گفتگوی اختصاصی آکام نیوز با مقام امنیتی/ حمایت تام گروهک تروریستی کومله کمونیستی از عثمان اسماعیلی+ فایل صوتی مکالمه خصوصی عثمان اسماعیلی با سرکردگان کومله

آکام نیوز/اختصاصی: عثمان اسماعیلی متولد ۱۳۳۶ ساکن شهر سقز است و سالهاست در قالب فعال کارگری، برای گروهک تروریستی کومله اقدام به جاسوسی می کند.

به گزارش آکام نیوز، نامبرده بارها اقدام به ترویج، ترغیب و تشویق کارگران به سردادن شعارهای کومله کمونیستی نموده و تعدادی از کارگران را نیز به همکاری و جاسوسی تشویق کرده است.

یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز به صراحت اعلام کرد عثمان اسماعیلی نه تنها کارگر و فعال کارگری نیست بلکه از کارگران استفاده تبلیغاتی و سیاسی به نفع گروهک تروریستی کومله کمونیستی می کند.

طبق گفته این مقام امنیتی مطلع در پرونده عثمان اسماعیلی، نامبرده بارها توسط نیروهای امنیتی استان کردستان دستگیر و راهی زندان شده و هر بار نیز وی راهی زندان شده، گروهک تروریستی کومله، کمپین هایی را برای به اصطلاح آزادی نامبرده به راه می اندازند.

وی در سالهای ۱۳۹۲،۱۳۹۴،۱۳۹۶،۱۴۰۰،۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به اتهام همکاری با گروهک تروریستی کومله و فعالیت در تشکیلات مخفی این گروهک تروریستی بازداشت شده است.

اسماعیلی در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بار دیگر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و پس از تفتیش منزل، اسناد و مدارک مهمی از همکاری نامبرده با کومله بدست آمده است.

وی از اعضای فعال تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی است و گرایشات چپ و کمونیستی دارد که آکام نیوز چندی پیش فایل صوتی نامبرده را که مربوط به گفت و گوی او با یکی از سران کومله کمونیستی بوده و در آن از چپ ها و کومله بشدت دفاع می کند منتشر کرد که در این گزارش بار دیگر این فایل منتشر می شود.

اخیرا نیز حکم ۱۶ ماه زندان عثمان اسماعیلی در دیوان عالی کشور تایید شد و همین مسئله باعث شد گروهک تروریستی کومله کمونیستی بار دیگر آشکارا از این عضو تشکیلات مخفی خود دفاع کرده و کمپین هایی نیز با نام های مستعار و غیرواقعی به نفع نامبرده به راه بیندازند.

به گفته این مقام امنیتی، این کمپین ها نه تنها تاثیری در اجرای حکم زندان او نخواهد داشت بلکه ثابت می کند عثمان اسماعیلی، از مهره های اصلی و تاثیرگذار تشکیلات مخفی کومله کمونیستی است.

بزودی جزئیات بیشتری از پرونده عثمان اسماعیلی عضو فعال تشکیلات مخفی گروهک جنایتکار کومله کمونیستی بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا