دروغ بزرگ حسن رحمان پناه(جانشین ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی): ۵۰ نفر از مردم روستای زرگویز پیش ما آمدند و از ما خواهش کردند از اینجا نرویم!!

آکام نیوز/اختصاصی: چند هفته پس از برگزاری پلنوم چهارم گروهک تروریستی کومله کمونیستی، حسن رحمان پناه(جانشین ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک کومله کمونیستی) در ادعایی عجیب عنوان داشته که مردم روستای زرگویز، از حضور این گروهک در منطقه راضی بوده و به هیچ وجه نمی خواهند این گروهک، مقر خود را ترک نمایند!

به گزارش آکام نیوز، حسن رحمان پناه در این خصوص گفته است؛ بعد از حضور هیئت ایرانی در تاریخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۲ در مقر کومله، تعداد ۵۰ نفر از اهالی روستای زرگویز پیش ما آمدند و گفتند؛ ما می خواهیم شما اینجا بمانید، زیر سایه شما، برق،آب،پزشک مجانی و امکانات داریم و اگر اتحادیه میهنی کردستان بیاید و شما بروید، این امکانات را از دست خواهیم داد!

و بعد هم بین ما سر تصاحب زمین و اموال شما، جنگ و خونریزی اتفاق می افتد!!

بنابراین مطمئن باشید که شما حمایت مردم زرگویز را با خود دارید!!

این ادعای مضحک حسن رحمان پناه در حالی مطرح شده که ده ها نفر از اهالی روستای زرگویز، از این گروهک به حکومت اقلیم شکایت کرده اند و بارها در رسانه های جمعی و در مصاحبه های مختلف، خواستار اخراج این گروهک از روستای زرگویز شده اند، چرا که مردم روستای زرگویز، این گروهک را عامل بدبختی و ترس و وحشت زنان و کودکانشان از بمباران های جمهوری اسلامی می دانند.

این نوع اظهارات سرکردکان کومله کمونیستی تنها مصرف داخلی دارد و به هیچ عنوان، صحت نداشته و کذب محض است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا