یک مقام آگاه امنیتی در گفتگو با آکام نیوز به اقلیم کردستان هشدار داد: حکومت اقلیم کردستان مراقب ماجراجویی های گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان “پاک” باشد

آکام نیوز/اختصاصی: در ساعات گذشته، تعدادی از خانواده های کُرد ایرانی که فرزندانشان در اردوگاه های گروهک تحت امر حسین یزدانپناه(پاک) گرفتار و اسیر هستند، با برگزاری تجمعاتی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در شهر اربیل اقلیم کردستان و گفتگو با مقامات اقلیم کردستان خواستار تحویل فرزندان خود که اغلب کودکان زیر ۱۸ سال نیز هستند شدند.

به گزارش آکام نیوز، این درخواست دردمندانه خانواده های کُرد ایرانی با استقبال مسئولین اقلیم کردستان روبرو شد.

بر اساس اخباری که به صورت اختصاصی در اختیار آکام نیوز قرار گرفته است با حمایت برخی افراد در حکومت اقلیم کردستان احتمال شرارت هایی از سوی اشرار تحت کنترل شرور حسین یزدانپناه در جریان است کما اینکه در تجمع امروز نیز بعضی اشرار و مزدوران حسین قصد دست اندازی داشتند که تمامی آنها شناسایی شدند.

همچنین آکام نیوز مطلع شده حسین یزدان پناه به نیروهای خود دستور داده تا فردا در مقابل تجمع خانواده های فریب خوردگان، اقدامات اغتشاشاگرانه انجام دهند و با منتسب کردن خانواده ها به جمهوری اسلامی، مانع رسیدن صدای این خانواده ها به حکومت اقلیم و جامعه جهانی شوند.

همچنین حسین یزدان پناه با تهدید و ارعاب مانع انتشار اخبار این تجمعات در رسانه های اقلیم کردستان شده و تلویزیون هایی نظیر رووداو و پلیتیک پرس دقایقی پس از خبررسانی در مورد خانواده های فریب خوردگان، ناچار به حذف خبر شدند.

لذا این مقام آگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران، هشدار داد حکومت اقلیم کردستان موظف است مراقب ماجراجویی های گروهک تروریستی پاک باشد قطعا هر گونه نقض توافقنامه و رفتار نامتعارف به شدت با پاسخ ویرانگر روبرو خواهد شد…

اخبار تکمیلی متعاقبا در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا