آزادی بیان از نوع حامیان دولت مستقل کردستان/ به دستور گروهک تروریستی حسین یزدان پناه، رسانه های اقلیم کردستان، اخبار تجمع خانواده ها را از خروجی حذف کردند!!!

آکام نیوز: هفته گذشته در اقلیم کردستان شاهد تجمع خانواده های فریب خوردگان در بند گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در اربیل اقلیم کردستان بودیم.

به گزارش آکام نیوز، این خانواده ها با گریه و شیون، در مقابل دوربین رسانه های اقلیم کردستان به تشریح چگونگی فریب خوردن فرزندان دلبندشان و اغفال آنها توسط گروهک تروریستی حسین یزدان پناه در شبکه های اجتماعی، پرداختند.

در همان ساعات ابتدایی این تجمع، خبرنگاران تلویزیون رووداو اقلیم کردستان بعنوان اولین تلویزیون دولتی اقلیم کردستان، به محل تجمع رفتند و از خانواده های که از ایران به اقلیم کردستان رفته بودند تا صدایشان را به گوش حاکمان اقلیم کردستان و مجامع بین المللی برسانند،خبر و عکس تهیه کردند.

متعاقب این تلویزیون، پلتیک پرس، کوماس و تعدادی دیگر از رسانه های اقلیم، این خبر را پوشش دادند.

اما تنها دقایقی پس از پخش این خبر در این رسانه ها، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به دستور شخص حسین یزدان پناه تمام رسانه های اقلیم را علنا و آشکارا تهدید کردند!!

گروهک تحت امر یزدان پناه اعلام کردند هر رسانه ای اخبار این تجمع را منتشر و در تلویزیون هم پخش کند، او را رسوا خاص و عام می کنیم و به آنها برچسب مزدوری برای جمهوری اسلامی را می زنیم و آبرو برایشان نمی گذاریم و فلان و بهمان می کنیم!

نکته قابل توجه اینکه دقایقی پس از تهدیدهای این گروهک، تمام رسانه هایی که اخبار تجمع خانواده ها را پوشش داده بودند، خبر و گزارش را از خروجی خود حذف کردند!!

گویی اینکه گروهک حزب آزادی کردستان، در کردستان عراق حاکم است و شهروندان اقلیم کردستان هم بنده بی اختیار آنها هستند!

این تنها نمونه ای از آزادی بیانی بود که این گروهک ها برای آن می جنگند و مدعی هستند در دولت مستقل کردستان، آزادی بیان برای همه با هر گرایشی وجود خواهد داشت!

اما دیدیم که چه بلایی بر سر افراد و رسانه هایی آوردند که دنبال مقداری آزادی بیان بودند!

“قضاوت با افکار عمومی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا