برخورد رهبری گروهک تروریستی کومله با پیشمرگ کومله

آکام نیوز/اختصاصی: چندی پیش خبری در آکام نیوز در ارتباط با پیمان خونباره کادر گروهک تروریستی کومله منتشر شد که در آن به بی توجهی این گروهک نسبت به پروسه درمان نامبرده اشاره شده بود.

به گزارش آکام نیوز، گروهک کومله بجای درمان نامبرده، وی را خلع مسئولیت هم کرده است!

در خبر قبلی آکام نیوز به پارگی رباط صلیبی وی و عدم حمایت کومله برای درمان نامبرده اشاره شده بود اما گروهک تروریستی کومله بجای درمان پیمان خونباره، او را مورد غضب قرار داده است!

پیمان اهل کامیاران است و مسئول تاسیسات اردوگاه زرگویزله بود اما از این پس دیگر هیچ مسئولیتی نخواهد داشت!

پس از برخورد مسئولین گروهک تروریستی کومله با وی، نامبرده به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و از این رفتار سران کومله ابراز تاسف و ناراحتی کرده است.

همزمان با این موضوع، عبدالحمید ندیمی معروف به خالو کامیاران(دایی خلیل فتاحی) و از اعضای نبستا با سابقه کومله که تا کنون مسئول پاریزگاری کمپ بالیسان کومله مهتدی بوده به دلیل نارضایتی اعضای کومله از وی، از این مسئولیت کنار گذاشته شده است.

گفته می شود گروهک کومله در حال کنار گذاشتن پیشمرگان کامیارانی کومله از مسئولیت های حساس در اردوگاه کومله است.

چندی پیش نیز مولود یوسفی به دلیل اعتراض به اعزام پژمان فاتحی به داخل کشور که منجر به صدور حکم اعدام وی شده است با مسئولان کومله دچار اختلافات شدیدی شده بود و او نیز از مسئولیت کنار گذاشته شده است.

نکته قابل توجه این است که پیشمرگان کامیارانی در هفته های اخیر مورد غضب سران کومله قرار گرفته و همگی خلع مسئولیت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا