شکنجه و آزار و اذیت پیشمرگان فریب خورده گروهک حزب آزادی کردستان پس از تجمع اعتراضی خانواده ها

آکام نیوز/اختصاصی: طی روزهای گذشته، ده ها خانواده پیشمرگان فریب خورده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان از استان های مختلف کشورمان از جمله کرمانشاه، ایلام، کردستان و… راهی شمال عراق شده و در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در شهر اربیل، دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش آکام نیوز، این خانواده ها علیه حسین یزدان پناه شعار داده و اعلام کردند این گروهک قوانینی سفت و سخت اتخاذ کرده و اجازه تماس آنها با فرزندانشان و بازگشت شان به کشور را نمی دهند.

گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به رسانه های اقلیم کردستان گفته بود که این تجمع از سوی جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده و کسی حق انعکاس خبر این تجمعات را ندارد!

حسین یزدان پناه با منتسب کردن خانواده ها به همکاری با جمهوری اسلامی، باز هم اجازه نداد تا فریب خوردگان به آغوش خانواده هایشان برگردند و حتی در اقدامی بی شرمانه تعدادی از دختران فریب خورده که خانواده هایشان دست به تجمع زده بودند را وادار کرد تا در قالب ویدیوهای چند دقیقه ای، علیه خانواده هایشان سخنرانی کرده و آنها را به همکاری با جمهوری اسلامی متهم کنند!

باخبر شدیم که این پیشمرگان دختر، تحت فشارهای شدید و تهدید به آزار و اذیت و قتل خانواده هایشان، ناچار شده بودند تا ویدیوهایی را علیه خانواده هایشان منتشر کرده و وانمود کنند در بهشت زندگی می کنند و همه چیز خوب است!!!

همچنین مطلع شدیم در روزهای اخیر هانا رسولی و تمام دختران و پسرانی که خانواده هایشان دست به تجمع اعتراضی علیه این گروهک زده بودند، بازجویی شده و تحت فشارهای روحی و روانی شدیدی قرار دارند و تعدادی نیز بازداشت شده اند!

حکومت اقلیم کردستان مسئول حفظ جان این فریب خوردگان است و در صورتیکه اتفاقی برای این فریب خوردگان بیفتد، قطعا حکومت اقلیم مسئول خواهد بود.

پیش بینی می شود با توجه به سابقه جنایت های درون گروهی در این گروه، این گروهک دست به پروژه کشته سازی و شهیدسازی بزند لذا به فریب خوردگان هشدار می دهیم هر چه سریع تر فرار کرده و جانشان را نجات دهند.

پیشمرگان جهت مشاوره می توانند با آکام نیوز از طریق شبکه های اجتماعی تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا