۴ تروریست محکوم به اعدام کومله – موساد: عبدالله آذربار مسئول مستقیم بلایی است که سر ما آمد

آکام نیوز/اختصاصی: پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز مطلع شد که ۴ تروریست محکوم به اعدام؛ پژمان فاتحی، محسن مظلوم، وفا آذربار و محمد(هژیر) فرامرزی در بازجویی های بعمل آمده به صراحت به نقش مستقیم عبدالله آذربار معروف به عبه سور مسئول نظامی گروهک تروریستی کومله در اعزام این افراد به داخل کشور و ارتباط با موساد، اذعان داشته اند.

به گزارش آکام نیوز، طبق گفته این ۴ تروریست،عبدالله آذربار در جلسات داخلی به این افراد گفته بود که موساد در صورت موفقیت این عملیات پول های کلانی به آنها و خانواده هایشان خواهد داد به طوریکه تا آخر عمر هیچ نیاز مالی نخواهند داشت.

نکته قابل تامل این است که عبدالله آذربار پیش پرداخت کلانی از موساد دریافت کرده و این پول به حساب عبدالله آذربار واریز شده است.

عبدالله آذربار برای رفع اتهام از خود به اعضای کومله و خانواده این ۴ نفر گفته بود که ما آنها را برای فعالیت تبلیغاتی راهی کشور کرده بودیم و حتی سلاح هم نداشتند!

این در حالی است که در تاریخ کومله سابقه ندارد حتی یک تیم ۲ نفره هم بدون سلاح وارد کشور شد، لذا این نوع دروغ پردازی ها صرفا با هدف فریب خانواده های ۴ نفر دستگیر شده بیان می شوند.

شایان ذکر است دیوان عالی کشور حکم اعدام این ۴ نفر را تایید کرده است و حکم اعدام راهی اجرای احکام شده و بزودی اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا