بی اعتنایی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به فرمانده وقت تیپ ” خوشه وی خلیل” به دلیل وفاداری به اردلان خسروی فرمانده فراری!

آکام نیوز/اختصاصی: دی ماه سال ۱۴۰۱ بود که اردلان خسروی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان پس از سالها فعالیت برای حسین یزدان پناه از این گروهک فرار کرد و به حزب منحله دمکرات کردستان ایران ملحق شد.

به گزارش آکام نیوز،هنوز هستند نیروهایی که به اردلان خسروی وفادار هستند و همین نیروها به دلیل وفاداری به نامبرده، مورد غضب سران این گروهک قرار می گیرند.

در همین ارتباط، اخیرا ریباز شریفی جانشین حسین یزدان پناه و شکنجه گر و قاتل گروهک تروریستی پاک، پیگیری حقوق و مسئله ازدواج فرمانده وقت تیپ “خوشه وی خلیل” را به دلیل وفاداری نامبرده به فرمانده فراری این گروه(اردلان خسروی) به صورت عامدانه به تعویق انداخته است.

“نچیر هرکی” اهل شهرستان ارومیه دارای ۸ سال سابقه عضویت در این گروهک است که با توجه به گذشت دو سال از مراسم عقد نامبرده، تا کنون نتوانسته به صورت متاهلی در مقر پاک شهر، به زندگی خود ادامه دهد.

شایان ذکر است در گروهک تروریستی تحت امر حسین یزدان پناه، همه باید مطیع سرکرده این گروهک باشند، همچنین عضویت در این گروهک داوطلبانه بوده اما خروج از این گروهک، مساوی با شکنجه، شلاق، زندان و در بعضی از موارد مرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا