اخراج و بازداشت دو پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان به علت تلاش برای پرتاب نارنجک در حین درگیری و مصرف مشروبات الکلی در مقر بالیسان

آکام نیوز/اختصاصی:  دو نفر از پیشمرگان گروهک کومله زحمتکشان کردستان(جناح رضا کعبی) به دلیل درگیری با کادر قدیمی این گروهک(ریبوار کریمیان) و مصرف مشروبات الکلی در مقر بالیسان، پس از ۲۴ ساعت حضور در بازداشتگاه کومله، از اردوگاه اخراج شدند.

آژوان زند کریمی و فواد شکاک دو پیشمرگی هستند که در مقر بالیسان، حین شرب خمر توسط چند نفر دیگر از پیشمرگان رویت و گزارش آنها به ریبوار کریمیان ارسال شد.

ریبوار نیز در صدد تنبیه آنان بوده که به دلیل مست بودن این دو پیشمرگ، آنها با یکدیگر درگیر شدند و فواد که قصد استفاده از نارنجک را داشت، توسط پیشمرگان دیگر دستگیر شد و نهایتا نامبرده نیز پس از ۲۴ ساعت بازداشت از کومله اخراج شد.

شایان ذکر است مصرف بی رویه مشروبات الکلی در این گروهک و قمار بازی، به یکی از معضلات بزرگ در این گروه تبدیل شده است، پیشمرگان بیکار و خسته و ناامید، همواره به دنبال بهانه ای برای درگیری و تیراندازی به سوی یکدیگر هستند.

آکام نیوز به پیشمرگان کومله توصیه می کند برای رهایی از این شرایط، هر چه سریع تر اردوگاه های کومله را ترک کرده و به کشور بازگردند.

(جهت مشاوره می توانید با آکام نیوز تماس بگیرید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا