انتشار دستور قضایی اعزام عثمان اسماعیلی فعال تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی به بند ۲۰۹ زندان اوین برای مداوا و درمان/ عثمان اسماعیلی فعال کارگری یا فعال گروهک جنایتکار کومله؟! /لوگوی گروهک تروریستی کومله در دستان عثمان اسماعیلی!

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی کومله کمونیستی با راه اندازی کمپین های متعدد، بارها مدعی شده دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی مانع اعزام عثمان اسماعیلی عضو زندانی این گروهک،به درمانگاه شده اند!

به گزارش آکام نیوز، این گروهک و برخی دیگر از گروهک های چپ و کمونیست که به طور تمام قد از این عضو فعال خود حمایت می کنند، در خبرهای عوام فریبانه بارها مدعی شده اند که وضعیت عثمان اسماعیلی وخیم است و نیروهای امنیتی مانع درمان او می شوند!

اما همانطوریکه در این سند که بصورت اختصاصی در اختیار آکام نیوز قرار گرفته ملاحظه می کنید، طی چند وقت اخیر و به دستور مقام محترم قضایی، عثمان اسماعیلی دره تفی، فرزند اسماعیل به بند ۲۰۹ زندان اوین، برای مداوای بیماری و مراحل درمان اعزام شده است.

همانطوریکه در برگه اعزام نامبرده ملاحظه می کنید مقام قضایی، دستورات لازم را جهت درمان نامبرده صادر فرموده اند.

همچنین گروهک تروریستی کومله از عثمان اسماعیلی بعنوان فعال کارگری یاد می کند، و به افکار عمومی القا می نماید که نامبرده بخاطر فعالیت های کارگری دستگیر و زندانی می شود!!

چندی پیش آکام نیوز به صورت اختصاصی، فایل صوتی عثمان اسماعیلی در گفت و گو با یکی از رهبران گروهک تروریستی کومله را منتشر کرد.

همچنین در تصاویری که ملاحظه می کنید، عثمان اسماعیلی به اصطلاح با لباس کارگری، در حال نقاشی و طراحی لوگوی گروهک جنایتکار و تروریست کومله در شهرستان سقز است، نامبرده بارها در حال شعارنویسی و سردادن شعارهای کمونیستی کومله مشاهده شده است.

“قضاوت را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم و از افکار عمومی سوال می کنیم آیا این فرد فعال کارگری است یا فعال گروهک تروریستی کومله؟!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا