بازاریان و کسبه کردستانی در تماس با آکام نیوز اعلام کردند: از شب قبل از اعتصاب، عناصر کومله و دمکرات ما را تهدید جانی کردند/ اعلام یکی از شماره هایی که بازاریان را تهدید به بستن مغازه ها می کرد

آکام نیوز/اختصاصی: تعداد زیادی از کسبه و بازاریان شهرهای کردنشین کشورمان در تماس با آکام نیوز اعلام کردند که به انقلاب اسلامی وفادار هستند و از ترس جانشان مجبور به تعطیلی چند ساعته مغازه هایشان در روز فراخوان اعتصاب تروریست های ضد انقلاب شدند.

به گزارش آکام نیوز، کسبه و بازاریان کرد تاکید کردند که اگر از شب قبل داخل مغازه هایشان نامه های تهدیدآمیز از سوی ارازل و اوباش اجاره ای کومله و دمکرات نمی انداختند، هرگز این چند ساعت هم مغازه هایشان را تعطیل نمی کردند.

شایان ذکر است جز دو سه شهر کردنشین کشورمان تمام بازار شهرهای دیگر کردنشین باز بود و در روز فراخوان اعتصاب تروریست ها به مناسبت اعدام ۴ تروریست موساد – کومله، کردستانی ها باز هم به کومله و دمکرات تودهنی زدند.

نیروهای اجیر شده کومله و دمکرات از صبح زود، تصاویر و فیلم هایی از مغازه هایی که هنوز باز نشده بودند را برای اربابان خود ارسال می کردند تا به افکار عمومی القا نمایند که اعتصاب پیروز شده است! این در حالی است که معدود مغازه هایی هم که بسته بودند تحت فشار و تهدید و ارعاب تنها تا ظهر مغازه هایشان را تعطیل کرده بودند که دلیل آن هم تهدید تروریست ها بود.

یکی از مغازه داران به آکام نیوز گفت؛ نمی خواستیم بلایی که سر یک مغازه دار سنندجی بخاطر تعارف شیرینی به رئیس جمهورمان آوردند سر ما هم بیاورند، آن بنده خدا را ناچار کردند که مغازه اش را ببندد و برای همیشه از شهر برود.

یکی از کسبه کردستانی به آکام نیوز گفت؛ از برخی اکانت ها ما را تهدید می کردند، حتی گاهی مستقیما از شماره های متعلق به اقلیم کردستان ما را تهدید به بستن مغازه می کردند. یکی از این شماره ها؛ ۰۰۹۶۴۷۵۰۵۰۸۳۵۹۹ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا