افشاگری تکاندهنده کیوان فرجی کادر قدیمی کومله در مورد پشت پرده اعزام ۴ تروریست اعزامی کومله-موساد به اصفهان/ هدف عبدالله مهتدی خدمت به دستگاه های خارجی و شورای گذار بود/ عبدالله مهتدی دنبال شهیدسازی بود+ فیلم

آکام نیوز: کیوان فرجی از پیشمرگان و کادرهای قدیمی و شناخته شده گروهک تروریستی کومله به اعدام ۴ تروریست اعزامی کومله – موساد(وفا آذربار؛ محمد فرامرزی، محسن مظلوم و پژمان فاتحی) واکنش نشان داد و مسبب اعدام این ۴ نفر را عبدالله مهتدی معرفی کرد.

به گزارش آکام نیوز، این کادر و پیشمرگ قدیمی کومله از تمام پیشمرگان قدیمی و جدید کومله خواست بجای پرداختن به مرگ این ۴ نفر، عبدالله مهتدی و سران کمیته مرکزی را زیر سوال ببرند چرا که آنها دنبال پروژه شهیدسازی بودند.

بخش هایی از صحبتهای کیوان فرجی را که به فارسی ترجمه شده ملاحظه می کنید؛

من از همه پیشمرگان قدیمی، کومله و حتی دمکرات و کسانی که خودشان را انقلابی می دانند، درخواست می کنم در مقابل این جماعت بی اخلاق مثل ابوبکر مدرسی، فاروق بابامیری، عبدالله آذربار(مزدور امیرآباد بوکان) و عبدالله مهتدی ساکت نباشند آنها را رسوای عالم کنیم و هر کاری لازم باشد برای افشای آنها انجام بدهیم. عبدالله مهتدی برای آنکه به جماعت شورای مدیریت گذار و دستگاه هایی که به پول آنها نیاز دارد(احتمالا منظور موساد و حکومت اقلیم کردستان است)حسن نیت نشان دهد، نیاز به شهیدسازی داشت، این جوانان(۴ اعدامی کومله-موساد)هیچ تجربه حضور در منطقه نداشتند خبره نظامی نبودند، اما متاسفانه آنها را وارد باتلاقی کردند که هر چه دست و پا زدند… برای ما محرز بود که این اتفاق برای آنها می افتد. وقتی کسی پیشمرگ باشد، مهر پیشمرگ بر پیشانی او نقش ببندد این اتفاق از سوی جمهوری اسلامی برای او می افتد، اما مسئله مهم این است که وفا آذربار پیشمرگ قدیمی نبود ۲- ۳ سال بود آمده بود یا ۴ سال و ۴ سال و نیم بود که آمده بود چنین کسی را مسئول امنیت کردند، مسئول امنیت باید خبره باشد، باید در مورد امنیت آگاهی داشته باشد، بلد باشد از شرایط چگونه استفاده کند، امنیت که الکی نیست، اما توانایی او برای مسئولیت امنیت چه بود؟

اینها صرفا به خاطر اینکه از مزدوری بیرون بیایند آمدند پیشمرگ شدند و دنبال این بودند که جایگاهی برای خودشان بدست بیاورند. در سالهای گذشته صدها کار زشت و کثافت کاری از سوی این خانواده ها انجام شده اما عبدالله مهتدی و ابوبکر مدرسی و فاروق بابامیری چون خودشان کثیف هستند از این کارها چشم پوشی کرده اند.

در مورد ابوبکر مدرسی و فاروق بابامیری به وقتش افشاگری می کنم. مسئله مهم این است که آنها وفا را با ۳ جوان انقلابی دیگر برای کاری اعزام کردند تا حسن نیت خودشان را به شورای گذار و دستگاه های دیگر(جاسوسی) نشان دهند، آنها وفا را هم با آنها همراهی کردند که اگر عملیات با موفقیت انجام شد او هم به چهره انقلابی و مشهوری در کومله تبدیل شود و فکر این را هم کرده بودند که اگر شکست خوردند هم به هر حال بازتاب خواهد داشت و از اسم آنها استفاده می کنیم. به هر حال آنها هر کاری برای جیب شان مهم است را در نظر می گیرند.

مزدور امیرآباد بوکان(عبدالله آذربار)هم دنبال آن بود تا مزدوری خود و خانواده اش را با این عملیات پاک کند و تبدیل به خانواده شهید شود.

مردم باید اینها را بدانند قرار نیست هر کس خانواده شهید بود هر کاری دلش خواست بکند و زیر عبای خانواده شهید بودن هر کثافت کاری بکند. اولا شهید متعلق به همه مردم کردستان است و مال شخص خاصی نیست. امتیازی وجود ندارد، هر انسانی باید در مقابل کارهای خودش مسئول باشد. برای نمونه خانواده کمانگر، باید بگویم آنها بیشترین شهید را داده اند یا خانواده مصطفی سلطانی هم همینطور.

اما عبدالله مهتدی بخاطر منافع خودشان این افراد را دچار این دردسر کرد، شغل آنها این است، پدرش در زمان قاضی محمد، هم همینطور بوده است، همیشه دنبال کثافت کاری هستند.

متعجبم از پیشمرگان قدیمی کومله چرا واکنش نشان نمی دهند؟ چرا تحلیل ارائه نمی دهند؟ چرا یک کلمه حرف نمی زنند؟ پیشمرگان کهنسال چرا سکوت کرده اند؟ باید به کسی احترام بگذاریم که نسبت به این فجایع از خود واکنش نشان دهد. پیشمرگان قدیمی کومله باید واکنش نشان دهند.

کاک احمد بازگر اخیرا در خصوص ۲ پیشمرگی که کاک عبدالله مهتدی و نیروهایش آنها را کشتند شعری سروده بود، اما اخیرا اشعاری که در وصف این ۲ پیشمرگ نوشته بود حذف کرد!

نیروهای قدیمی کومله می خواهند بیطرف و بی شرف باشند بهتر است. اینها می توانند بیخیال باشد ولی ایوالله و ماشالله هم برای فردی مثل عبدالله مهتدی بکار نبرند که جوانان را به کشتن می دهند و تنها دنبال منافع خودش و خانواده اش است. مهتدی دنبال به به و چه چه برای خودش است افرادی مثل مزدور امیرآباد(عبدالله آذربار) و فاروق بابامیری و ابوبکر مدرسی مشغول همین کارها هستند.

طایفه عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار و ابوبکر مدرسی و فاروق مدرسی اخلاق و شعور ندارند، یک نفر که نباید حتما باسواد و سیاسی باشد، باید انقلابی و دلسوز هم باشد و وقتی این دو خصلت را داشت به تمام معنا سیاسی محسوب می شود اما اگر یک نفر سیاسی باشد اما انقلابی و دلسوز نباشد به درد نمی خورد و لنگ می زند و اینها طایفه ای لنگ می زنند.

مردم باید در جریان این سو استفاده ها باشند آنها دنبال این بودند که افرادی را اعزام کنند(۴ اعدامی) تا یا شهید شوند و با مردن آنها به نان و نوایی برسند و روی آنها تبلیغات به راه بیندازند و یا اگر زنده بمانند قهرمان شوند!

آنها اینها را فرستادند به قلب جمهوری اسلامی، تا حسن نیت خودشان را به شورای مدیریت گذار و دستگاه های دیگر نشان دهند و نتیجه آن هم مرگ این ۴ نفر شد.

وفا آذربار را هم فرستادند تا با کشته شدن او کثافت کاری های خودشان را جمع کنند، بقیه هم همینطور اما متاسفم برای افرادی که در مقابل این اتفاقات سکوت می کنند.

من پیش از اعدام این ۴ نفر در لایوی خواسته بودم که از مردم کردستان بخواهند اعتصاب بکنند اما وقتی اعدام شدند اعتصاب دیگر فایده ای ندارد!

این اتفاقات هم اولین و آخرین اتفاق نخواهد بود چرا که افراد غیرمسئول هنوز هستند. مردم هم می دانم نگران این شرایط هستند و ناراحتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا