پیام یک جوان کردستان ایران خطاب به ناهید بهمنی و مصطفی هجری

آکام نیوز: فردی که خود را یک جوان کردستان ایران نامیده در نامه ای خطاب به ناهید بهمنی و مصطفی هجری، سوالاتی را از آنها پرسیده است.

به گزارش آکام نیوز، در این پیام آمده است؛ شما از اعضای خودتان پرسیده اید که چرا پیشمرگ شده اند؟شما نزد آنها یا ایرانی هستید یا پان ایرانیست. من به عنوان یک جوان کردستان ایران به دور از تفکرات بسته حزبی به شما اعلام می کنم تنها رای را قبول می کنیم که مردم کردستان بتوانند بر اساس آن برای آینده خاک کردستتن تصمیم گیری کنند.

هیچ نیرو و حزبی نمی تواند چشم مردم را غبار آلود کند و با دمکرات بازی سرنوشت کردستان را به مردمان دیگر بسپارد. زمانیکه مردم اجساد عزیزانشان را با شعار مادر برای پسرت گریه نکن، قسم می خوریم که انتقام فرزندت را می گیریم، از انتقام در خاک کردستان سخن می گویند، مصطفی هجری به مردم کردستان می گفت آرام باشید و به موسسات و نهادهای دولتی حمله نکنید. همسر ناهید بهمنی هم می گفت؛ نیروی پیشمرگ را تبدیل به پلیس محلی می کنیم. اینها نه رهبر هستند و نه کسی هستند که راه را به مردم نشان دهند.

نویسنده مطلب در ادامه تاکید کرده که خطاب او سرکردگان گروهک های کردی هستند.

شایان ذکر است این نامه در پاسخ به اظهارات اخیر ناهید بهمنی بوده که اعلام کرد مردم ایران به هر سیستمی رای بدهند ما آن را می پذیریم.

مصطفی هجری نیز اعلام کرد که هیچوقت خواهان جدایی از ایران نبوده ایم و مردم اگر به سلطنت هم رای بدهند، ما مشکلی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا