پیشمرگ متجاوز، تهدید به افشای فیلم ارتباطات غیراخلاقی خود با یکی از زنان پیشمرگ کرد/ توصیه آکام نیوز به دختر و پدری که مورد ظلم قرار گرفته اند

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از پیشمرگان متجاوز به زنان گروهک تروریستی کومله زحمتکشان، فردی به نام حسام مرادی اهل کامیاران است.

به گزارش آکام نیوز، نامبرده پس از تجاوزهای مکرر به یکی از دختران پیشمرگ ساکن در اردوگاه، پدر این دختر که از پیشمرگان قدیمی و باسابقه کومله می باشد، با هدف تنبیه و مجازات حسام، از نامبرده شکایت کرده و از او خواسته تا تحت هر شرایطی دختر او را عقد کند در غیر اینصورت از اردوگاه اخراج خواهد شد.

حسام نیز تعداد قابل توجهی از فیلم های ارتباطات غیراخلاقی خود با این دختر را نزد خود نگه داشته و پدر او را تهدید کرده که در صورت شکایت و اخراج او، همه فیلم ها را در فضای مجازی پخش خواهد کرد!

به جهت حفظ حرمت دختری که در اردوگاه کومله که مدعی حفظ کرامت و جایگاه زنان هستند،و پدر او، از ذکر نام آنها خودداری می کنیم اما به این دختر پیشمرگ و پدر او توصیه می کنیم با طرح شکایت در دادگاه کیفری سلیمانیه، از حسام شکایت کنند و موضوع تهدید او به افشای فیلم ها را نیز مطرح نمایند، دادگاه سلیمانیه نسبت به این موارد حساسیت زیادی دارند و قطعا با پیشمرگ متجاوز برخورد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا