درخواست سید حیدر حسینی پدر آپو حسینی پیشمرگ کشته شده کومله از خانواده ۴ پیشمرگ اعدامی کومله – موساد؛ از عبدالله مهتدی شکایت کنید/قاتل بچه های شما جمهوری اسلامی نیست/ در هیچ کشوری در دنیا برای نیروهای مسلح مخالف فرش قرمز پهن نمی کنند+ فیلم

آکام نیوز: جعفر عبدینی معروف به باور، پیشمرگ قدیمی کومله در تازه ترین لایو صفحه فیسبوک”چیانیوز” گفت و گویی با سید حیدر حسینی پدر پیشمرگ کشته شده کومله سید آپو حسینی انجام داد.

به گزارش آکام نیوز، سید حیدر حسینی در این لایو، در پیامی خطاب به خانواده ۴ پیشمرگ اعدامی کومله – موساد(پژمان فاتحی،وفا آذربار، محسن مظلوم و محمد فرامرزی) از آنها خواست ضمن تجمع در مقابل سازمان ملل برای اعلام انزجار از اقدام عبدالله مهتدی در اعزام فرزندانشان به داخل کشور که منجر به مرگ آنها شد، از شخص عبدالله مهتدی به دادگاه های اروپایی شکایت کنند.

سید حیدر حسینی در سخنانی به این مسئله نیز اشاره کرد که نباید جمهوری اسلامی را بخاطر اعدام این ۴ نفر سرزنش کنید، قاتل جمهوری اسلامی نیست، قاتل کسی است که این تیم را به داخل کشور فرستاد مگر انتظار داشتید جمهوری اسلامی برای پیشمرگان سرتاپا مسلح، فرش قرمز پهن کند؟ در هیچ کشوری در دنیا برای نیروهای مخالف و مسلح، فرش قرمز پهن نمی کنند و طبیعی است که با آنها برخورد خواهند کرد.

سید حیدر حسینی که فرزند او آپو حسینی هم توسط کومله کشته شد، از پیشمرگان و کادرهای قدیمی کومله نیز درخواست کرد تا طوماری علیه عبدالله مهتدی جمع آوری کرده و او را به دادگاه های اروپایی معرفی کنند.

سید حیدر حسینی همچنین اظهار داشت؛ دو شاهد زنده علیه عبدالله مهتدی وجود دارد، یکی سمکو بنفشی پیشمرگ قدیمی کومله است و دیگری من پدر آپو حسینی هستم.

پدر آپو حسینی همچنین تاکید کرد حاضر است در هر کشوری که از عبدالله مهتدی شکایت شود حاضر شده و علیه سرکرده کومله شکایت کند.

سید حیدر حسینی، عبدالله مهتدی را برای بشریت خطرناک و مضر دانست و بارها خواستار آن شد تا خانواده ۴ پیشمرگ اعدامی، برای آنکه عبدالله مهتدی و تیمش، جوانان دیگری را به کشتن ندهند از او شکایت کنند.

گفتنی است جعفر عبدینی مدیر صفحه چیانیوز در لایو هفته گذشته خود اعلام کرد پیشمرگان و کادرهای قدیمی کومله بزودی علیه عبدالله مهتدی شکایت خواهند کرد.

جعفر عبدینی خواستار اتحاد پیشمرگان قدیمی کومله برای طرح دعوا علیه سرکرده کومله شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا