افشای جلسه پنهانی و محرمانه رضا کعبی و حسین یزدان پناه/ طرح استقلال کردستان را دنبال کن از حکومت اقلیم کمک دریافت کن!

آکام نیوز/اختصاصی: کومله زحمتکشان کردستان به سرکردگی رضا کعبی مدتهاست در تلاش است تا از حزب آزادی کردستان و حزب دمکرات کردستان عراق کمک دریافت کرده و به رسمیت شناخته شود.

به گزارش آکام نیوز، مطلع شدیم شرط اساسی که حسین یزدان پناه و حزب دمکرات کردستان عراق(پارتی) برای رضا کعبی گذاشته اند، مانور گسترده کومله زحمتکشان روی مسئله استقلال کردستان است.

گفته می شود بعد از انشعاب کومله زحمتکشان کردستان از کومله مهتدی، جلسات مخفی و پنهانی رضا کعبی با حسین یزدان پناه برگزار شده و در این جلسات، حسین یزدان پناه حامل پیام مهمی پارتی برای رضا کعبی بوده است.

در این پیام به رضا کعبی گفته شده اگر می خواهد به رسمیت شناخته شود و کمک های زیادی از حکومت اقلیم دریافت کرده و مقر رسمی در اربیل داشته باشد باید سیاست خود را به استقلال کردستان تغییر داده و این سیاست را در کنگره نیز به تصویب برساند و با این کار، رضا کعبی و گروهش تبدیل به حزب آزادی کردستان ۲ خواهند شد و عملا همچون حزب آزادی کردستان به گروه دست نشانده حکومت اقلیم کردستان تبدیل خواهند شد.

به همین علت است که مدتی است شاهد هستیم سران کومله زحمتکشان کردستان و خصوصا رضا کعبی، فریبا محمدی و نوید مهرآور در شبکه های اجتماعی از طرح استقلال کردستان و تغییر سیاست کومله زحمتکشان کردستان سخن می گویند.

همزمان نیز گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) بار دیگر از استقلال کردستان در رسانه ها سخن می گویند.

حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا