فریبا محمدی سخنگو و عضو رهبری کومله زحمتکشان در انتخابات نمایندگان کنگره ۱۴ شکست خورد!/نقشه حذف رضا کعبی و یارانش کلید خورد

آکام نیوز/اختصاصی: مطلع شدیم فریبا محمدی سخنگو و عضو رهبری کومله زحمتکشان کردستان در انتخابات نمایندگان کنگره ۱۴ کومله زحمتکشان شکست خورده و رای نیاورده است!

به گزارش آکام نیوز، شکست سنگین فریبا محمدی در انتخابات نمایندگان کنگره، پیام معناداری برای رضا کعبی و یارانش بود و کسی باور نمی کرد سخنگوی رسمی کومله و عضو رهبری این گروهک در انتخابات شکست بخورد.

پیش از این آکام نیوز در گزارشی از سناریو و توطئه رقبای رضا کعبی برای حذف او و یارانش در کنگره ۱۴ کومله زحمتکشان کردستان خبر داده بود و امروز اولین مرحله این سناریو با حذف سخنگوی رسمی کومله، کلید خورد.

گفته می شود افرادی همچون امجد حسین پناهی، رفیق حسین پناهی و نوید مهرآور قبل از انشعاب از کومله مهتدی خود را به رضا کعبی نزدیک کرده بودند تا با استفاده از اسم و رسم او، انشعاب را انجام دهند و حال که به قول معروف آب ها از آسیاب افتاده، رقبای رضا کعبی استات حذف رضا کعبی و یارانش از جمله فریبا محمدی را زده اند و بزودی باید شاهد یک بحران بزرگ در کومله زحمتکشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا