گیس و گیس کشی ماریا محمودی عضو تروریست کومله (همسر تروریست اعدامی محمد فرامرزی) و فریبا محمدی سخنگوی کومله زحمتکشان کردستان

آکام نیوز: در روزهای اخیر شاهد گیس و گیس کشی های مستمر بین فریبا محمدی سخنگو و عضو رهبری کومله زحمتکشان کردستان و ماریا محمودی عضو تروریست کومله و همسر تروریست اعدامی محمد فرامرزی بودیم.

به گزارش آکام نیوز، ماجرا از آنجا آغاز شد که فیلمی از رقص و پایکوبی فریبا محمدی عضو رهبری و سخنگوی کومله زحمتکشان کردستان در مراسم سالگرد تاسیس کومله منتشر شد و ماریا محمودی در واکنش به رقص فریبا محمودی، او را به کج دهنی به همسر اعدامی اش و دیگر اعدامیان اخیر کومله – موساد متهم کرد.

در مقابل فریبا محمدی نیز به ماریا محمودی متذکر شد که مگر همین ۴ اعدامی نگفته بودند برای ما عزا و ماتم نگیرید؟ در ثانی تو چرا وقتی در جریان درگیری درون گروهی، نیروهای تحت امر عبدالله مهتدی ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان به نام های سامان ابراهیمی و هیوا صادقی را به قتل رساندند سکوت کرده بودی، مگر جان آنها ارزش نداشت؟ آنها انسان نبودند؟!

پاسخ فریبا محمدی به مذاق ماریا محمودی که مدتها بود با استفاده از تصویر همسرش و دیگر اعدامیان برای خود اسم و رسمی کسب کرده بود خوش نیامد و در پاسخ به فریبا محمدی بدون آنکه حاضر شود نام فریبا را هم بر زبان بیاورد خطاب به فریبا محمدی گفت؛ رقص برای تو بزم است و برای من رزم است!!

ماریا محمودی در نامه خود کوچکترین اشاره ای به انتقادات فریبا محمدی از سکوت او در مقابل کشته شدن ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان نکرد و باز هم سکوت کرد و با این سکوت، مهر تاییدی بر جنایت ۳۱ خرداد نیروهای عبدالله مهتدی که در آن ۲ پیشمرگ جناح رقیب را به رگبار بسته و به قتل رساندند زد.

شایان ذکر است پاسخ فریبا محمدی به ماریا محمودی با استقبال زیاد اعضای کومله زحمتکشان کردستان و دیگر جریانات روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا