شاهکار مردم شهرهای کردنشین ایران در انتخابات/ تودهنی بزرگ مردم شهرهای کردنشین به فراخوان تحریم انتخابات از سوی گروهک های تروریست کردی+ فیلم و عکس

آکام نیوز: شهرهای کردنشین کشورمان امروز بار دیگر نشان دادند در کنار نظام و این انقلاب ایستاده اند و هرگز مرعوب جوسازی ها و تهدید و ارعاب تروریست های وطن فروش نمی شوند.

به گزارش آکام نیوز، علی رغم فراخوان تحریم گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی، مردم شهرهای کردنشین کشورمان از ساعات ابتدایی امروز جمعه ۱۱ اسفندماه، به پای صندوق های رای رفته و به نامزدهای منتخب خود رای دادند و بار دیگر تودهنی محکمی به سران تجزیه طلب زدند.

مشاهدات عینی خبرنگاران آکام نیوز در شهرهای کردنشین حاکی از آن است که شعبات اخد رای در شهرستان های سقز،مریوان، بانه، قروه و دهگلان بسیار شلوغ بوده است.

مردم مشارکت بسیار مطلوبی در این انتخابات داشتند، در برخی روستاها مشارکت ۱۰۰ درصد داشتیم و در زمینه امنیتی نیز کمترین مشکلی ایجاد نشد.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۲ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۲ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا