سیل لرستان و عقده دیرین دمکرات

آکام نیوز: طاهر محمودی نیز به نوعی به خدمات سپاه اشاره کرد … 

به گزارش آکام نیوز، دیارونادیار در همین ارتباط نوشت، جسم و جان ایرانیان این روزها پر حزن و غمگین است از یک سو در شمال میهن شهرهای کردکوی، علی‌آباد ، تالش، فومن، صومعه سرا، رودسر، ، بهشهر، تنکابن و… گرفتار سیل هستند و هنوز ایرانیان رهسپار امداد رسانی به شمال نشده اند که سیل بی رحمانه از سویی دیگر شیراز را درمی نوردد و میهمانان شهر شعر و غزل را گرفتار خود می کند و هنوز سیل شیراز تمام نشده که اینبار سیل در لرستان و خوزستان سبب عزای ایرانیان می شود .

شدت خسارات و همزمانی اتفاق افتادن سیل در تمام نقاط کشور سبب می شود تا رهبر معظم انقلاب طی فرمانی کلیه نیروهای نظامی کشور را موظف به امداد و خدمت رسانی به سیل زدگان نماید بعد از صدور فرمان رهبر انقلاب کلیه نیروهای دلسوز کشور که در هر زمان و هر مکان خود را خادم مردم ایران دانشته اند به این مناطق اعزام شوند و با بهره گیری از نیروهای خدوم و همچنین توانا و متخصص به مردمی خدمت کنند که همه چیز خود را از دست داده اند و در شرایط روحی بحرانی هستند .

جلسه ویژه بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و اقدامات انجام‌شده

مستندات حاکی از حجم عظیم خدمت رسانی نیروهای نظامی و ارتش به مردم سیل زده کشور در شمال و جنوب و غرب کشور است فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خود به شخصه در میدان حضور دارند و در حال خدمت هستند و همه این موارد سبب می شوند تا آلام مردم تسکین یابد

اما هرکجا که وجدان نباشد حکم شیطان حاکم خواهد بود ، در حالی که تمامی ایرانیان برای خدمت به هم میهنانشان به پا خواسته اند شاهد آن هستیم که کسانی تنها در صدد ضربه زدن به وفاق ملی و اتحاد ایرانیان هستند ، تمامی دشمنان ایران زمین از سلطنت طلب گرفته تا منافق و تجزیه طلب و تروریست و دمکرات و کومله و …  همگی دست به دست هم داده اند تا وقوع این حادثه طبیعی را به جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران نسبت دهند !!  آنچنان که گویی هیچ گاه در هیچ کجای دنیا سیلی اتفاق نیفتاده است و اگر هم اتفاق افتاده باشد هرگز خسارتی در پی نداشته است !!!

تمامی رسانه های معاند این گروهک ها و سازمان ها تنهای در پی القای توهمات سرکردگان و صاحبانشان هستند و بنابر دستور اربابانشان می خواهند روحیه مردم ایران را بشکنند و با مقصر نشان دادن مسئولان نظام اسلامی بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند .

اما حزب دمکرات کردستان ایران که به مانند همیشه حزب توهم و دروغ و شایعه بوده است و به سبب دورویی و بیگانگی با جامعه ایرانی و مردم کرد هیچگاه نتوانسته است خود را در بین مردم کردستان ایران مطرح نماید ، اینبار نیز به صف سایر دشمنان این مرز و بوم پیوسته است و همراستا و همسو با سایر رسانه ها به تحریف افکار مخاطبانش می پردازد .

طاهر محمودی مسئول دستگاه ” ریکخستن ” حدکا در مصاحبه با تلویزیون این حزب مطالبی را عنوان می کند که به نوبه خود قابل تامل و تفکر هستند .

محمودی در پاسخ به سوالی عجیب که عنوان می کند به عقیده برخی سیل کنونی یکی از پروژه های جمهوری اسلامی ایران است  چنین می گوید که ” خیر چنین چیزی واقعیت ندارد اما سپاه پاسداران با کارهایی که انجام داده مانند سد سازی و ایجاد تونل ها و … به وقوع چنین سیلی کمک کرده است !!

جالب است که یکی از مسئولان حزب که می بایست با دقت و در کمال مسئولیت سخن بگوید اینچنین یاوه گویی می کند و خدمات نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب به مردم را از علل  وقوع سیل عنوان می کند عجیب تر آنکه اینان همیشه منکر کار و خدمت سپاه بوده اند اکنون از اقدامات جهادگرانه و آباد سازانه سپاه سخن می گویند .

زمانی نیز که مجری برنامه از اقدامات حدکا در رابطه با سیل لرستان سخن می گوید ! طاهر محمودی می گوید که آنها با صدور بیانیه در چهارچوب مرکز همکاری احزاب کردستان ایران به این مسئله واکنش نشان داده اند و از مردم خواسته اند که خارج از چهارچوب های مرسوم ( هلال احمر ) به سیل زدگان یاری برسانند .

اگر چه مجری مصاحبه به واکنش تند کاربران اینترنتی و فعالان دنیای مجازی به بیانیه مرکز همکاری اشاره می کند و مشخص می نماید که تا چه حد این مرکز در بین اکراد قابل اعتماد و احترام است اما نیت و قصد باطلی که از سخنان محمودی قابل استنباط است آنست که قضیه کمک به مردم سیل زده نیز باید به ابزاری در دست دشمنان این مملکت تبدیل شود تا عقده خود را نسبت به نظام برخواسته از خواست و ایمان مردم ایران بروز دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا