بعد از افشاگری آکام نیوز، کمپین حرمسرای مولود یوسفی معروف به مولود کامیاران فرمانده نظامی گروهک کومله و دایی پژمان فاتحی عضو اعدامی کومله در حمایت از خالو!+سند

آکام نیوز: در پی افشاگری اخیر آکام نیوز در خصوص رابطه غیراخلاقی مولود یوسفی معروف به مولود کامیاران فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله و دایی پژمان فاتحی یکی از ۴ اعدامی کومله-موساد با دختری که ۲۵ سال از خودش کوچکتر است، دخترانی که سابق بر این، مورد عنایت مولود یوسفی قرار گرفته بودند از او حمایت کردند!

به گزارش آکام نیوز، در کمپینی که به فرماندهی مولود یوسفی به راه افتاده از مولود به عنوان”خالو”(دایی) نام برده شده است! اما مولود در اقدامی ناشیانه به همه دختران اعلام کرده که همگی از کلیدواژه های مشخصی همچون خالو دوستت داریم و آب دریا با دهن سگ نجس نمی شود استفاده کنند!

نکته قابل تامل این است که در این موج حمایتی، تنها دختران حضور دارند و خبری از حمایت مردها از او نیست!

مولود از سویی پژمان را اسطوره تکرار نشدنی معرفی می کند و تصاویر و فیلم های عجیبی از عزاداری اش برای خواهرزاده اش منتشر می کند و از سویی همچنان به روابط خود با دختران کم سن و سال ادامه می دهد، نکته قابل تامل این است که گفته می شود پژمان فاتحی همچون دایی خود، مولود یوسفی، پس از اعزام همسرش به اروپا، ارتباطاتی با دختران کم سن و سال داشته است.

نسیم کاکه و اکثر دخترانی که از مولود حمایت کرده اند، جزو همان افرادی هستند که مورد لطف مولود قرار گرفته بودند.

منبع خبری آکام نیوز گزارش داد که مولود یوسفی، برای جذب دختران کم سن و سال از همان بدو ورود فریب خوردگان به پذیرش و آموزشگاه، با احترام خاصی با آنها برخورد می کند چنانکه دختران کم سن و سال او را یک فرشته نجات می پندارند اما غافل از اینکه، مولود گرگی است در لباس گوسفند.

بزودی اطلاعات مهمی از ارتباطات مولود یوسفی منتشر خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا