کودتا علیه رضا کعبی در کنگره ۱۴؟! / احتمال انتخاب رفیق حسین پناهی بعنوان سرکرده کومله زحمتکشان کردستان وجود دارد

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی کومله زحمتکشان خود را برای برگزاری کنگره ۱۴ آماده می کند و چندی پیش نیز آکام نیوز بصورت اختصاصی آئین نامه و اساسنامه داخلی کنگره را افشا کرد.

به گزارش آکام نیوز، کومله زحمتکشان در تدارک آن است که کنگره را پیش از آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برگزار کند، اما اختلافات جدی در بین برخی اعضا با رضا کعبی بوجود آمده و به همین علت احتمال دارد که در صورت نامزدی رفیق حسین پناهی برای پست دبیرکلی کومله زحمتکشان، اعضا او را انتخاب کنند.

البته زمزمه های جدی مبنی بر حضور رفیق حسین پناهی برای نامزدی پست دبیرکلی کومله مطرح است و افراد نزدیک به او در حال مذاکره با برخی اعضا برای جمع آوری رای به نفع او در حال هستند.

با توجه به محبوبیت بالای رفیق حسین پناهی در بین اعضای کومله زحمتکشان، و همچنین افزایش نارضایتی ها از عملکرد رضا کعبی، احتمال انتخاب رفیق حسین پناهی به عنوان سرکرده جدید این گروه، در کنگره ۱۴ دور از ذهن نیست.

از سویی دیگر اعضای کومله زحمتکشان با برخی اعضای سقزی نزدیک به رضا کعبی، به دلیل تبعیض و نابرابری، دچار اختلافات جدی شده اند و همین مسئله ناراضایتی ها را از عملکرد رضا کعبی بیشتر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا